Gå til innhold

Tynt hår på menn, betyr det noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ganske tynt hår på toppen. Er det viktig for dere kvinner at mannen har tykt hår?

Forstår at for enkelte pripne kvinner så er det kanskje veldig viktig! :) 

Anonymkode: a5629...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det betyr veldig lite for meg. Men er det veldig tynt (som Harald Eia fx) synes jeg det ser mye bedre ut å klippe det kort-kort eller barbere alt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ganske tynt hår på toppen. Er det viktig for dere kvinner at mannen har tykt hår?

Når fikk "prippen" noe med preferanser for/mot hodehår å gjøre? :klo:

Anonymkode: 5aad7...734

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe imot tynt hår eller ikke noe hår på menn. Menn som kaller damer med preferanser angående utseende prippen er jeg noe skeptisk til :) 

Anonymkode: 129e2...d39

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Barber hode, damer liker slikt. 

Anonymkode: 8d7b2...ebb

• Liker 1
Gjest Athleisure
Skrevet

Ser ikke direkte bra ut, men man trenger ikke å være uattraktiv selv om man er tynn i håret. Synes det er penere å barbere alt av hvis håret er svært tynt. Tupé og parykk kan også være et alternativ

AnonymBruker
Skrevet

Synes barbert/snauklipt er veldig fint og en god løsning for de som er tynne i håret. Er noe mandig ved det og. Eneste jeg savner noen ganger er et sted å holde meg fast når jeg er underst :laugh:

Anonymkode: 8a649...1ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette bryr jeg meg virkelig ikke om. De fleste menn jeg vet om som bekymrer seg over dette bør slappe av på det, de er kjekke selv om håret blir tynnere/mister det.

Anonymkode: 5a659...e3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tynt hår trekker jo som oftest ned utseendet på samme måte som andre "skavanker", med mindre mannen kler å være skallet. Jeg har selv mange skavanker og ville selvfølgelig ikke valgt bort en bra mann på grunn av håret eller andre ubetydelige "feil", 

Anonymkode: ca99a...0fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo allerede stemplet oss kvinner som foretrekker menn med hår som pripne, så hvorfor spør du egentlig? 

Anonymkode: 0b82f...a5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke viktig. 

Men den lille skriften og innholdet i den tyder på at selvtilliten ikke er det eneste som er lite.

Anonymkode: 3c263...1f0

• Liker 3
Skrevet

Nei, sånne ting bryr jeg meg ikke om. Men hentesveis er ikke sexy.

• Liker 2
Skrevet

For meg betyr det ingenting, men synes man like gjerne kan ta alt dersom det begynner å bli veldig lite igjen. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det bryr je meg ikke noe om. Bare klipp håret helt kort/barber vekk det meste. Kjenner en på 37 åt som har krans, han tviholder på håret og beholder litt lengde- det ser latterlig ut i tillegg til at han eier en kvadratcm med hår som et ca 3 cm langt i  panna :fnise: Drømmemannen min har faktisk tynt hår og måne og er dortsatt den kjekkeste jeg vet om på tross av håret.

Anonymkode: 0e050...952

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om man har preferanser på dette, vil de fleste bli veldig skuffet etter noen år. Å bli tynn i håret er helt normalt for menn...

Anonymkode: 0225f...b74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4/11/2017 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg synes tynt hår og skallede menn er stygt. De ser automatisk 10 år eldre. Skikkelig turn-off. 

Hvis du har tynt hår på toppen ts er det kanskje ikke for sent for deg. Skaff deg medisiner som stopper håravfallet og bestill time hos en klinikk som kan transplantere nye hår. Er mitt tips ihvertfall. 

Anonymkode: 934c7...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg synes tynt hår og skallede menn er stygt. De ser automatisk 10 år eldre. Skikkelig turn-off. 

Hvis du har tynt hår på toppen ts er det kanskje ikke for sent for deg. Skaff deg medisiner som stopper håravfallet og bestill time hos en klinikk som kan transplantere nye hår. Er mitt tips ihvertfall. 

Anonymkode: 934c7...8ad

Forstår, men kunne egentlig ikke gitt mer faen at håret er litt tynt. 

Medisiner gir bivirkning. 

Hår.tr.pl er totalt uaktuelt, så tynt er det ikke.

-ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2017 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke skalla menn nå (er 24 så kan endre seg) men mye av grunnen er den ekle mann som voldtok meg. Det henger i pg er alt jeg ser. 

Anonymkode: 48ac6...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår, men kunne egentlig ikke gitt mer faen at håret er litt tynt. 

Og likevel ga du ikke mer f enn at du logget deg på kvinneguiden og spurte "er det viktig for dere kvinner" (og isåfall er dere pripne).

Anonymkode: 3c263...1f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ingenting, så lenge du ikke får en tydelig krans. Krans syns jeg virkelig er turn-off, men så lenge det tynne håret er barbert veldig kort,(men allikevel slik at man fortsatt ser tendenser til hår) så er det null problem. De fleste menn blir uansett tynne i håret på et eller annet tidspunkt, så det er like greit å vende seg til det første som sist.

Anonymkode: 92f61...120

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...