Gå til innhold

HJELP!!!!

Koldtbord til middag, fungerer da???  

1 stemme

1. 1. Koldtbord til middag, fungerer da???

• ja
      27
    • nei
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koldtbor fungerer sikkert - MEN jeg kunne ikke tenkt meg det i mitt bryllup.

Vi ønsker at alle skal få servert maten ved bordene også får vi heller legge inn noen pauser til benstrekk og røykepause for de som trenger det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha buffet i vårt bryllup, ikke kaldmat, men forskjellige varmmatsretter... Det har ikke noe med pris å gjøre i det hele tatt, men fordi det er masse forskjellig mat og da er vi sikre på å få noe alle liker inkl. meg selv :wink:

Er utrolig glad i mat! Vi bestiller herfra men ikke noe av det som står framme nå, det er fra en gammel meny og den inkluderer 5 forskjellinge "hovedretter" i tillegg til forskjellige salater, brød og dressing.. Og en fruktsalat... Syns det var en perfekt løsning, jeg er også fra rundt oslo området, og kan ikke si jeg har hørt noe om at noe sånnt er en billigløsning... Kanskje noen syns det hvis der er sånn smørbrød og sånn bare.. Men jeg syns man skal tenke seg litt om før man slenger om seg med nedsettende komentarer...

Skrevet
Men jeg syns man skal tenke seg litt om før man slenger om seg med nedsettende komentarer...

Helt enig. Jeg beklager om jeg hørtes nedsettende ut, men har blitt kraftig provosert av Tex og hennes nedlatende kommentarer om dette temaet en rekke ganger.

Sikkert bra med koldtbord. Som jeg har nevnt tidligere; hadde helt sikkert syntes dette var topp som mat som gjest i bryllup.

Skrevet

Helt enig. Jeg beklager om jeg hørtes nedsettende ut, men har blitt kraftig provosert av Tex og hennes nedlatende kommentarer om dette temaet en rekke ganger.

Sikkert bra med koldtbord. Som jeg har nevnt tidligere; hadde helt sikkert syntes dette var topp som mat som gjest i bryllup.

Bra du skrev dette, for jeg synes ikke innlegget ditt var hakket bedre en de Tex har skrevet tidligere :wink:

Skrevet

Vi skal ha koldtbord og er veldig fornøyd det med det. Det kommer jo helt an på hva dere bestiller til å ha på bordet da. vi har bestilt luxusutgaven og får utrolig mye godt. Jeg gleder meg som en unge jeg... Synes det er helt topp, det værste jeg vet er å sitte lenge ved bordet og bli gåen i kroppen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville ha valgt buffet, altså et koldtbord pluss en varmrett eller to på varmeplate på buffeten.

Koldtbord kan gjøres både billig og lukurativt. Billigvarianten med røkelaks, eggerøre og karbonader ville jeg ikke ha blitt så glad for å få i bryllup. Men legger du til kreps, oppskjært kalvefilet, lakserullade med pesto, andeleverpostei, blåmuggost-krem, kanapéer med kaviar, ostefat, skalldyrscabarét i cuvertporsjoner, helstekt ørret, farsert lammelår og kalkunsalat, ja det høres bedre ut! :)

Det kommer vel også an på hvor mange dere blir. Dersom dere blir 20 personer, hadde jeg ikke valgt buffet. Men blir dere 100, blir det fort et logistikkproblem med tallerken-servering dersom dere ikke har profesjonelle servitører og tre kokker på et stort kjøkken!

Hilsen matvrak.

Skrevet

Koldtbord/buffet er hva man gjør det til selv! :-)

Bare fantasien setter grenser for hva det skal inneholde og man kan gjøre det helt tradisjonelt eller moderne, alt etter hvilken stil man liker. Men kostnadsmessig er jeg usikker på om koldtbord/buffet er billigere...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...