Gå til innhold

Når man er for fotogen på tinder!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig trodd at jeg har valgt ut ærlige bilder av meg selv på tinder. Ingen er tatt av meg selv, og alle er fra det siste halve året. De er også fra forskjellige settinger, fjelltur, kveld ute, ferie og sosiale sammenhenger.

Men nå begynner jeg å lure på om jeg faktisk ER fotogen og må finne noen bilder jeg ser litt dårligere ut på (det høres veldig merkelig ut å si).

Jeg sveiper høyre på kjekkaser jeg vet jeg kunne vært interessert i meg i virkeligheten,og noen syns jeg kanskje er nesten litt for kjekke. 

Idag fikk ble jeg matchet med en ganske kjent person som er meeeget  attraktiv, og han innledet til og med til en samtale med meg. Jeg freaket helt ut, og tenkte at han er et annet nivå og her må jeg få lagt inn noen styggere bilder! Haha

Noen som har opplevd det samme?🙈

Anonymkode: 682e1...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som er fotogen, men man bør være forsiktig med å måle attraktivitet med respons på Tinder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damer får mange matcher på tinder :) Jeg ble helt satt ut i begynnelsen :P 

Anonymkode: 9b588...2b3

Skrevet

Er det selveste Northug du matchet med? I så fall er du garantert for fin for han og burde ikke tvile på at du er for fotogen. Fotogene er som oftest vakre in real også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Du er heldig som er fotogen, men man bør være forsiktig med å måle attraktivitet med respons på Tinder. 

Jeg har heldigvis en viss selvinnsikt, så jeg vet når noen er i en helt annen liga! Men jeg tror som dere sier at jenter generelt får veldig mange matcher, da gutter er mindre gjerrige på høyresveiping. 

TS

Anonymkode: 682e1...747

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer får mange matcher på tinder :) Jeg ble helt satt ut i begynnelsen :P 

Det er fordi damer er mer selektive enn menn. Mens enkelte damer sveiper høyre på hver 25 mann, mens flere menn sveiper høyre på 80% av alle damer som dukker opp. 

Anonymkode: baed0...bc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi damer er mer selektive enn menn. Mens enkelte damer sveiper høyre på hver 25 mann, mens flere menn sveiper høyre på 80% av alle damer som dukker opp. 

Anonymkode: baed0...bc4

Ja jeg vet at det er grunnen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så rart. Har selv chattet med tre kjendiser der som er råkjekke. De som inviterte meg til chat.

Jeg vet jeg ser bra ut, kanskje litt over snittet, men jeg freaker ikkehelt ut da. De er jo helt vanlige menn de og

Anonymkode: 75607...639

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...