AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Del Skrevet 10. april 2017 Skal søke hybel nå, og det finnes mange fine singlethybler, men det finnes også mange fine dubletthybler og også hybler hvor jeg kan ha eget bad og dele kjøkken og stue med 2-6 stk. Jeg sitter litt fast og vet liksom ikke helt hva jeg vil velge. Jeg tror jeg på den ene siden vil synes det er avslappende å bo alene, men samtidig så er jeg en sjenert person som i bunn og grunn kunne hatt ''bruk for'' å bo med andre, for å ikke bli for ensom... Jeg har hatt dager hvor jeg har vært helt alene hjemme i 12 timer + og jeg de dagene at jeg holdt på å bli gal liksom... Er skikkelig usikker på hva jeg burde gjøre... Anonymkode: 6e369...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Mye bedre og bo alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Del Skrevet 10. april 2017 Hadde frarådet deg å bo i kollektiv. Men det må du gjerne finne ut på egenhånd Anonymkode: 0b4dd...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg er ferdig utdannet nå til sommeren, og har planer om å flytte inn i et kollektiv for et par år for å spare meg opp litt penger. Hadde aldri i livet hatt råd til å bo alene i sentrum av byen, men det kan jeg i et kollektiv. Jeg er som deg tror jeg - som regel kanskje stille og sjenert, men jeg vet at det er godt for meg å bo sammen med andre mennesker så lenge jeg kan "gjemme" meg bort på soverommet mitt med en film i ny og ne. Det viktigste er nok å sikre seg at man bor sammen med personer av mer eller mindre samme alder, og at alle er flinke til å holde fellesområdene ryddig (...og bli enige om vaskerutiner tidlig). Anonymkode: 733d6...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 jeg hadde aldri klart å bo med noen andre men det er meg. Er jo bare å prøve hvis du er usikker, det er jo bare å flytte hvis du ikke trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 Hadde valgt kollektiv. Det er ensomt og kjedelig å bo alene.. Anonymkode: a65ba...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 11. april 2017 #7 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Da jeg skulle begynne å studere for fem år siden, var jeg ganske sjenert og valgte å bo alene. Veldig fornøyd med valget jeg tok, for da kunne jeg ha besøk av venner jeg fikk akkurat når jeg ville. Nå går jeg deltidsstudier, og dermed har jeg bodd på en mindre hybel hvor jeg deler kjøkken og bad med ei jente. Det er helt greit, men kunne aldri tenke meg å dele med flere enn en annen. Jeg er på hybelen bare 1-2 uker i måneden, så jeg tror det er derfor det funker så fint for min del. Når 2-6 jenter skal dele bad og kjøkken kan det fort bli for mye av det gode tenker nå jeg. I hvert fall hvis man ikke kjenner dem fra før. Jeg ville ha valgt å bo på hybel alene. Du vil møte mennesker på studiet ditt, så det tror jeg vil gå veldig fint. Jeg tror ikke du blir ensom da, du kan alltids henge med de du møter enten hos dem, ute eller hos deg. Endret 11. april 2017 av letterbomb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 16. april 2017 #8 Del Skrevet 16. april 2017 Fryktelig slitsomt å bo i kollektiv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. april 2017 #9 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg ville bodd alene. Har aldri bodd med andre enn kjærester og kunne aldri tenkt meg å bo med noen andre heller. Men om du vil ha selskap kan kollektiv være greia, bare husk at det ikke er sikkert du flytter med noen du trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #10 Del Skrevet 17. april 2017 Sliter med det samme valget selv, hadde vært fint om flere delte sine opplevelser! Anonymkode: 16d4e...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå