Gå til innhold

Kjøpe vibrator

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

ok...... Har du bestilt en del vibratorer og snakker ut fra erfaring?

Ok hva? 

Enten det er vibrator eller tv,  du får det du betaler for. 

Anonymkode: e6019...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok hva? 

Enten det er vibrator eller tv,  du får det du betaler for. 

Javel.

Jeg er fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Javel.

Jeg er fornøyd. 

Så bra da, hvor lenge varer disse vibratorene igrunnen? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rotemor skrev:

Javel.

Jeg er fornøyd. 

Tydelig at du er vokst opp i et bruk og kast samfunn. Og ser kun bilde utifra dette 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra da, hvor lenge varer disse vibratorene igrunnen? 

Det er umulig å si hvor lenge de varer. Den eldste har jeg vel hatt i 5-6 år og funker som den skal enda. Ingen av de har gått i stykker og de brukes ofte. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at du er vokst opp i et bruk og kast samfunn. Og ser kun bilde utifra dette 

Hvordan er dette tydelig? Hva baserer du det på `Varigheten av vibratorene mine? :skratte: 

Vibratorene som ikke har gått i stykker på 5 år vel og merke...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud bare gi deg. Du vet tydeligvis ikke hvordan ebay fungerer. Ebay er ikke en stor butikk men har mange forskjellige selgere. Noen selger ræl andre selger ekte vare.

Anonymkode: 78f92...b03

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, Rotemor skrev:

Selvsagt.

Masse å velge mellom. TS er ung og har sikkert begrenset med vibrator-budsjett. Kan være greit å prøve seg frem med billigvare og evt kjøpe etter preferanser etter å ha forsøkt litt forskjellig.

Se her:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=vibratores&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvibrator.TRS0&_nkw=vibrator&_sacat=0

Takk for tips!! Det er jo supert! 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp deg en agurk på rimi....da får du god lengde og tykkelse samtidig er den billig😂😂😂😂

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

Kjøp deg en agurk på rimi....da får du god lengde og tykkelse samtidig er den billig😂😂😂😂

Pluss at jeg kan spise den til slutt så verden slipper min forkastelig holdning til....Ja...Hva var det igjen? ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud bare gi deg. Du vet tydeligvis ikke hvordan ebay fungerer. Ebay er ikke en stor butikk men har mange forskjellige selgere. Noen selger ræl andre selger ekte vare.

Anonymkode: 78f92...b03

Lol, jeg har vært medlem der i begynnelsen av  år 2000. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde du skulle komme med det seriøse argumentet om at det finnes kjemikalier i en del piratprodukter som ikke er tilltatt i ordinær produksjon, og spesielt ikke i leveranser til Norge/Europa, og så er det bare svada.. Hun sier hun er fornøyd, at de fungerer og at de varer, da er det rimelig spesielt å skulle si at hun tar feil "bare fordi bruk og kast". 

Til TS: Det er ingenting skittent med å kjøpe en vibrator, men det er klart det kan føles litt flaut og "feil" å gjøre det. Husker ikke hvor mange prosent av norske kvinner det er som eier sexleketøy, men du kan nok trygt anslå at hver tredje dame under 40 har det (og en del av de som er eldre har også..), og hvis du begynner å tenke at hver tredje dame du møter på gata har en, da er det jammen ikke mye grunn til å være flau over å eie et leketøy selv heller.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ananas. skrev:

Jeg trodde du skulle komme med det seriøse argumentet om at det finnes kjemikalier i en del piratprodukter som ikke er tilltatt i ordinær produksjon, og spesielt ikke i leveranser til Norge/Europa, og så er det bare svada.. Hun sier hun er fornøyd, at de fungerer og at de varer, da er det rimelig spesielt å skulle si at hun tar feil "bare fordi bruk og kast". 

Kunne jo nevnt det også, men følger en litt med så vet en at piratvare av et produkt ikke holder mål i forhold til originalen.  Det er noe en bør vite om en har levd noen år. 

Hjelper ikke så mye å spare halvparten på kjøpet hvis du må kjøpe en ny igjen, mens originalen fortsatt ville virke. 

Hva har du igrunnen spart? 

Eksempler finner en på europris, kjente merker er billigere der, men grunnen til at de er billige er at det er B-vare. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Ananas. skrev:

Til TS: Det er ingenting skittent med å kjøpe en vibrator, men det er klart det kan føles litt flaut og "feil" å gjøre det. Husker ikke hvor mange prosent av norske kvinner det er som eier sexleketøy, men du kan nok trygt anslå at hver tredje dame under 40 har det (og en del av de som er eldre har også..), og hvis du begynner å tenke at hver tredje dame du møter på gata har en, da er det jammen ikke mye grunn til å være flau over å eie et leketøy selv heller.

Takk! Dette hjalp veldig. 

Anonymkode: 9246f...190

Skrevet
20 minutter siden, Ananas. skrev:

Må smlle litt av dette. Jeg er altså blant "de eldre" og jeg kjenner vel ingen på min alder som ikke har flere varianter :) 40+ er jo den beste alderen for sex ;) 

For øvrig et godt innlegg, assa :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...