AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg er 18 år og kjenner på at jeg ikke klarer å dekke mitt eget behov når jeg får orgasme selv, er som om jeg trenger noe mer. Vurderer å kjøpe meg en vibrator, men kjenner på skam uten å vite hvorfor.. trenger noen gode ord, føler meg sær.. kanskje ekkel? Anonymkode: 9246f...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Det er veldig vanlig at damer har vibrator Husker det var litt skummelt første gang jeg kjøpte men det går over. Anonymkode: 78f92...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Del Skrevet 10. april 2017 Fikk ikke med meg kjønnet ditt. Men er du mann nør du gå for en magic wand eller fairy wand. De gir deg orgasme på under 20sek. Men du bør bruke det utenpå undertøy. Hvis ikke blir det i allefall for meg alt for følsomt. Anonymkode: e0c30...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 En vibrator er et must, det er helt vanlig å bruke leketøy for å tilfredsstille seg selv. Dildoer og vibratorer har gitt meg mye glede i mage år og mange deilige orgasmer. Jeg kjøpte min første dildo da jeg var 16 år og i en alder av 36 så bruker jeg fortsatt dildo og/eller vibrator daglig. Enda jeg har ubegrenset tilgang på ekte vare Kjøp deg en vibrator uten å være flau eller å tenke at det er ekkelt, fint at du tar ansvar for egen seksualitet og blir kjent med din egen kropp:) Anonymkode: 1d2e8...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 Du kan evt bestille på ebay dersom du ikke har butikk i nærheten. Vibrator er et must for meg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 48 minutter siden, Rotemor skrev: Du kan evt bestille på ebay dersom du ikke har butikk i nærheten. Vibrator er et must for meg:) ebay ville jeg ha styrt unna. Finnes da andre gode nettbutikker her hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #7 Del Skrevet 10. april 2017 17 minutter siden, bjone skrev: ebay ville jeg ha styrt unna. Finnes da andre gode nettbutikker her hjemme Hvorfor? Det koster en brøkdel av prisen og er samme kvalitet....Faktisk nøyaktig samme merke. Du får komme med et argument imot... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 10. april 2017 #8 Del Skrevet 10. april 2017 Vel kina billig kopi er ikke alltid like bra. Men hvis du har bestilt derfra og er fornøyd er det jo knall. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Del Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Rotemor skrev: Hvorfor? Det koster en brøkdel av prisen og er samme kvalitet....Faktisk nøyaktig samme merke. Du får komme med et argument imot... Ikke sikkert at det er det, kan også være piratvare, spesielt de som er billigst. Anonymkode: e6019...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #10 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert at det er det, kan også være piratvare, spesielt de som er billigst. Anonymkode: e6019...68b Og hva så? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #11 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, bjone skrev: Vel kina billig kopi er ikke alltid like bra. Men hvis du har bestilt derfra og er fornøyd er det jo knall. 😃 Jeg er fornøyd, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 10. april 2017 #12 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Jeg er fornøyd, ja Da er det nok jeg som har vært uheldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Og hva så? Levetiden. Billig blir ikke så billig likevel. Anonymkode: e6019...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #14 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Levetiden. Billig blir ikke så billig likevel. Anonymkode: e6019...68b Jo. Erfaring tilsier at jeg har spart mye penger.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 10. april 2017 #15 Del Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Rotemor skrev: Jo. Erfaring tilsier at jeg har spart mye penger.. Holder du deg under 350 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Jo. Erfaring tilsier at jeg har spart mye penger.. Det tviler jeg sterkt på. Når du stadig må kjøpe nye så har du ikke spart noe, men tapt penger. Da er det ikke så billig lenger. Anonymkode: e6019...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #17 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, bjone skrev: Holder du deg under 350 kr Selvsagt. Masse å velge mellom. TS er ung og har sikkert begrenset med vibrator-budsjett. Kan være greit å prøve seg frem med billigvare og evt kjøpe etter preferanser etter å ha forsøkt litt forskjellig. Se her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=vibratores&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvibrator.TRS0&_nkw=vibrator&_sacat=0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #18 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg sterkt på. Når du stadig må kjøpe nye så har du ikke spart noe, men tapt penger. Da er det ikke så billig lenger. Anonymkode: e6019...68b Hva vet du om mine innkjøp og hyppigheten av det?? Jeg har mange fordi jeg liker variasjon. Jeg sparer penger, får bra kvalitet og de varer lenge - dette er min sannhet uavhengig av hva du tenker. La det ligge du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Hva vet du om mine innkjøp og hyppigheten av det?? Jeg har mange fordi jeg liker variasjon. Jeg sparer penger, får bra kvalitet og de varer lenge - dette er min sannhet uavhengig av hva du tenker. La det ligge du... Fordi mange ser bare på pris der og da, så holder det knapt et par år så må de kjøpe nytt igjen. Billig kan være fristende, men en sparer igrunnen ingenting og i de fleste tilfeller så taper en penger på det. Anonymkode: e6019...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #20 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi mange ser bare på pris der og da, så holder det knapt et par år så må de kjøpe nytt igjen. Billig kan være fristende, men en sparer igrunnen ingenting og i de fleste tilfeller så taper en penger på det. Anonymkode: e6019...68b ok...... Har du bestilt en del vibratorer og snakker ut fra erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå