AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 På nettet står det gjerne at når katter vifter/klasker med halen så er dem irriterte. Min katt derimot vifter og klasker opp og ned med halen veldig ofte, både når han "sover" og når han ligger hos meg og blir kost. Kan jo være han har lært viftinga av foreldra mines hund.. 😛 Er det noen andre som har katter som vifter mye med halen uten at de er sure? Anonymkode: d04d4...377
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Tror noen katter gjør det litt som vane også. Litt som når et menneske fikler med klokka eller skribbler. Sikker på at du koser med han på nøyaktig den måten han liker forresten? Noen katter er veldig sære på hvordan de skal klappes og hvordan de skal ligge på fanget og da kan de bli litt småirriterte om man klapper på feil sted eller sitter sånn at de ikke får lagt seg sånn som de vil Anonymkode: 22d56...b87
hjertesukka Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Synes min katt vifter med halen når den koser seg, f.eks når den ligger på fanget mitt og blir kost med.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Pus kan vifte når som helst her. Men det er forskjell på agressiv vifting, nøytral vifting og kosete vifting Anonymkode: 24570...aa8 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Mine vifter ikke bare når de er irriterte, men også når de har tenkt å gjøre noe annet og ikke kommet igang med det enda, som f.ex. å gå ut.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Min gjør det hele tiden, alltid gjort det Tror ikke at hun går rundt og er irritert hele tiden Anonymkode: ce72e...896 1
SnuskeLuska Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 Katter vifter ofte med halen når de tenker. For eksempel når du åpner døren og de vurderer om de skal går ut eller bli inne. 2
Inwe Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 Pus vifter med halen støtt og stadig, men sjelden når han er sur faktisk. Da går busta og halen rett opp. 1
MissPierce Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 Min vifter med halen når han koser, og maler som en gal. Han kan ligge på gulvet å slå halen i gulvet, da er han i skikkelig drittunge humør og full av faen😈 😂 Han drømmer også veldig, løper med beina, skravler og slår med halen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 Min katt vifter med halen konstant, selv når han sover. Håper han ikke er konstant irritert🤭 Anonymkode: 2c260...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå