AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Usikker på om det er riktig tråd, men det får bare gå.. Hei! jeg trenger litt hjelp her. Moren min er selv 43 år og dater en som er 30 år. Denne fyren har ikke mye av livet sitt på stell. verken billappen, eier ikke eget sted og ingen barn. Hun har datet flere, men uten hell. Jeg som datter engster meg fælt for dette, jeg har selv datet en som er eldre enn denne fyren moren min dater nå. Hun har vært på date med han, men når jeg konfronterer hun ang denne fyren, så sier hun at han bare skal hjelpe til i hagen og utevasking av huset. Hvorfor trenger man og dra på date for og få hjelp til slikt? Hva har skjedd med 2017, har jeg gått glipp av noe.. Alder er bare ett tall, men akkurat på dette reagerer både lille søsteren min og meg. - Fortvilet jente Anonymkode: 80e7b...930
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Ser ikke helt problemer med aldere. Moren din er en voksen dame. Er mer skeptisk om hun kun dater for å få hjelp i hjemmet. Anonymkode: 26bf2...b10 9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Så man må ha lappen, barn og eie bolig for å ha ting på stell her i livet? :O Anonymkode: e6b8d...e75 18
Gjest enny Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Haha Tra...llllala..... At han ikke har lappen, ikke eier sin bolig og ikke har barn har da intet med å "ha alt på stell" å gjøre? Byboere har som regel ikke bruk for bil. Alle vil ikke eie bolig, og ingen barn? Er du ikke glad for å slippe styr med små stesøsken? Ellers ligner innlegget altfor mye på chicklit romaner i britisk stil til at jeg klarer å ta dette særlig alvorlig..
Forvirrasjel Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 TS her: Det er overhode ikke det jeg mener, det jeg ville frem til var at moren min og denne fyren er på forskjellige plasser/stadier i livet. 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Forvirrasjel skrev: TS her: Det er overhode ikke det jeg mener, det jeg ville frem til var at moren min og denne fyren er på forskjellige plasser/stadier i livet. Og det var ikke du og den du datet somvar eldre enn denhun dater nå? Anonymkode: 85e08...af6 7
Duftavsommerregn Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Forvirrasjel skrev: TS her: Det er overhode ikke det jeg mener, det jeg ville frem til var at moren min og denne fyren er på forskjellige plasser/stadier i livet. Og du har helt rett, følge med du. Men din mor vil nok ikke høre med det første. En mann som har passert 30 og ikke vært innom et ordnet forhold ? Stort sett har det sine grunner.
Chiyo Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 (endret) 13 år er ikke stor forskjell når en er 43 og en er 30. Hva om han var 43 og hun var 30? Virker som du mener at mannen bør være eldst. Du må ta deg sammen og skjønne jo eldre man blir jo mindre betydning har aldersforskjell. Det virker som det er aldersforskjellen som gjør at du er så kritisk til denne mannen. Gjør det noe at han ikke har lappen enda? Han kan få det hvis han vil. Jeg syns du er urettferdig mot din mor som har funnet lykken med en mann. Du bør ikke ødelegge dette for henne bare fordi hun har funnet seg noen som er yngre. Endret 10. april 2017 av Chiyo 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Forvirrasjel skrev: TS her: Det er overhode ikke det jeg mener, det jeg ville frem til var at moren min og denne fyren er på forskjellige plasser/stadier i livet. Hei, ts. Mine antagelser, etter å ha vært i og at jeg fremdeles er i et langvarig og seriøst forhold, er at moren din nok bare er uteå ha det litt gøy med han. Det er hun i sin fulle rett til å gjøre. Hun har heller ingen plikt til å svare deg på spørsmål vedrørende hennes kjærlighetsliv før hun selv føler at det er noe seriøst å snakke om, noe jeg antar at det ikke er gitt hennes svar på ditt spørsmål. Når man er i et langvarig og stabilt forhold med en man har barn med tror jeg nok de fleste en eller annen gang drømmer om å kunne slå seg litt mer løs en gang i blant. Jeg tror det hun gjør med han nå er å gjøre litt opp for slike stunder. La hene få ha kjærlighetslivet for seg selv. PS. Han kan være en like god person som alle andre tross både aldersforskjell, og det at han ikke har lappen (det har ikke min mann heller). Anonymkode: c7268...5a8 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Og du har helt rett, følge med du. Men din mor vil nok ikke høre med det første. En mann som har passert 30 og ikke vært innom et ordnet forhold ? Stort sett har det sine grunner. Har du ikke vært i et forhold innen du passerte 30? Anonymkode: 85e08...af6 1
Gjest enny Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Og du har helt rett, følge med du. Men din mor vil nok ikke høre med det første. En mann som har passert 30 og ikke vært innom et ordnet forhold ? Stort sett har det sine grunner. Han kan ha vært både gift, sambo og i langvarig forhold for alt du vet. Ts kjenner han jo ikke engang.
Duftavsommerregn Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Og du har helt rett, følge med du. Men din mor vil nok ikke høre med det første. En mann som har passert 30 og ikke vært innom et ordnet forhold ? Stort sett har det sine grunner. Har du ikke vært i et forhold innen du passerte 30? Joda lenge før, men har sett nok av "kompiser" som ikke hadde det, og de var rundbrennere alle som en, totalt upålitelige.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 Hva er din alder, ts? Anonymkode: a1609...933
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 30 er innenfor. Jeg er 44 og dater gjerne menn fra rundt 34 og oppover. Hvorfor ikke liksom?? 4
Rotemor Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 11 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Og du har helt rett, følge med du. Men din mor vil nok ikke høre med det første. En mann som har passert 30 og ikke vært innom et ordnet forhold ? Stort sett har det sine grunner. Vi må regne med at mor (som er mye eldre og livserfaren enn TS) klarer å vurdere dette selv. Mine barn får søren ikke blande seg inn i privatlivet mitt; herunder hvem jeg dater, hva jeg bruker pengene mine på e.l. 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 10 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Joda lenge før, men har sett nok av "kompiser" som ikke hadde det, og de var rundbrennere alle som en, totalt upålitelige. Åh. Hva har kommentaren din med TS å gjøre i så fall? Anonymkode: 85e08...af6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 "Hjelpe til i huset og stell i hagen" betyr sex. Mora di på 43 dater denne fyren på 30 uten livet på stell fordi hun ikke ønsker seg en med eventuelle bonusbarn osv. Hun er ferdig med familieliv og forpliktelser, og velger en som "han" fordi hun vil ha noe uforpliktende. Og dette kaller hun for utevask av huset mener hun egentlig sex. Det noen her velger kalle moro. Anonymkode: 02b2d...6db 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 Hvor gammel er du selv, og hvor gammel var han du datet? Anonymkode: 92bbb...8cd
Forvirrasjel Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 Føler dere misforstå meg og fokuserer på at han ikke har livet på stell. Det jeg mener var at moren min og han er på forskjellige plasser i livet. Moren min er på utkikk etter noen og slå seg til ro med. han på 30 år er en villmann av seg.
Forvirrasjel Skrevet 10. april 2017 #20 Skrevet 10. april 2017 Hvorfor er alderen min relevant? Det er snakk om moren min ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå