AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Ei jente jeg har blitt kjent med på en deltidsjobb har i det siste virket noe unnvikende. Tidligere har hun sett lenge på meg med en litt ekstra glød i øynene, startet samtaler med meg, blitt ekstra fnisete når jeg er i nærheten. Magefølelsen min har rett og slett sagt meg at hun liker meg også. Men nå plutselig hun har på en måte latt som hun ikke har sett meg og unngått meg? Så jeg gikk bort til henne (hun sto med ryggen til) og sa hei. Hun brukte litt tid på å bli ferdig med det hun drev med, men sa likevel hei og til slutt snudde hun seg mot meg. Den stakkars jenta skalv på hendene under hele samtalen og så kontinuerlig vekk (+gløttet bort på meg med et lite smil). Hun skalv sånn og stakk av nesten så fort hun kunne, tydelig ukomfortabel med å måtte prate med meg. Litt atypisk fra en mann kanskje, men bør dette tolkes som at hun ikke vil prate eller at hun ble så nervøs pga meg? Anonymkode: b0d00...287
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Det kan være hva som helst. Spør henne hva som er galt. Anonymkode: b8b25...88a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være hva som helst. Spør henne hva som er galt. Anonymkode: b8b25...88a Huff... tror ikke vi kjenner hverandre godt nok til det. Anonymkode: b0d00...287
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei jente jeg har blitt kjent med på en deltidsjobb har i det siste virket noe unnvikende. Tidligere har hun sett lenge på meg med en litt ekstra glød i øynene, startet samtaler med meg, blitt ekstra fnisete når jeg er i nærheten. Magefølelsen min har rett og slett sagt meg at hun liker meg også. Men nå plutselig hun har på en måte latt som hun ikke har sett meg og unngått meg? Så jeg gikk bort til henne (hun sto med ryggen til) og sa hei. Hun brukte litt tid på å bli ferdig med det hun drev med, men sa likevel hei og til slutt snudde hun seg mot meg. Den stakkars jenta skalv på hendene under hele samtalen og så kontinuerlig vekk (+gløttet bort på meg med et lite smil). Hun skalv sånn og stakk av nesten så fort hun kunne, tydelig ukomfortabel med å måtte prate med meg. Litt atypisk fra en mann kanskje, men bør dette tolkes som at hun ikke vil prate eller at hun ble så nervøs pga meg? Anonymkode: b0d00...287 Det kan være begge deler, jeg blir helt håpløs når jeg liker en kar. Jeg kan bli litt sånn at jeg unngår øyekontakt, virker litt avvisende og stresset. Jeg gjør det ikke med vilje, men jeg blir så nervøs at jeg knøler noe veldig der og da. Anonymkode: 0e7aa...6b4 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Jeg tror him er betatt av deg, kanskje mitt forelsket også. Hun ble stresset over situasjoen, hun greide ikke å kontrollere følelsene sine. Kjenner meg igjen, jeg var sånn da jeg yngre. Var spesielt en fur jeg var veldig betatt av, og hver gsng ham var i nærheten eller snakket med meg så ble jeg veldig nervøs, kunne skjelve på hengende, si dumme ting. Jeg ble ikke meg selv og kunne ikke styre det. Ham synes silkert jeg virket som en dum idiotAnonymkode: 84553...cd7 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Hun liker deg og blir nervøs når du er i nærheten, spesielt om du prater til henne 👍 😄 Kjenner meg igjen 😆 Anonymkode: 8f58f...7c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå