Gå til innhold

Ba ut ei dame - avvist. Trøst mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en flørtende tone med ei dame i en butikk ei stund, men det var tydeligvis bare typisk vennlighet fra hennes side. Dessverre hadde hun kjæreste - sa hun i hvert fall. Prøver å se det positive i at jeg i hvert fall spurte, men finner lite trøst i det akkurat nå. Skulle ønske jeg hadde en uredd holdning til å be ut damer, men det er kjempeskummelt, så det tør jeg nesten aldri. Pessimisten i meg serverer meg bare negative tanker... :sad:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble selvtilliten ødelagt? Mistolket du signalene hennes veldig? Bare smil og ikke særlig øyekontakt for eksempel?

Anonymkode: 26546...2ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Modig er du! 😚Jeg hadde aldri turt! (jeg er dame) 

Anonymkode: 2a48d...40f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig. Har et veldig godt intrykk av deg etter det du skriver her inne. Hun hadde nok faktisk kjæreste. Synes du var tøff som gjorde det jeg :) 

Anonymkode: ec1d7...dcf

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått ut med deg hadde du holdt til i Bergen og om jeg var litt yngre. 

Hilsen tidligere beundrerinne :blomst:

Anonymkode: 237ff...0c1

• Liker 5
Gjest antbug
Skrevet

Æsj da, så uflaks når du først tok motet til deg! Jeg tviler på at det var falskhet fra hennes side. En ting er å være vennlig mot kundene, men dere hadde jo til og med en småflørtende tone. Så langt strekker man seg ikke for å tekkes kunden, vil jeg tro. Hun liker deg nok, men ble nødt til å fortelle om kjæresten siden flørten gikk så langt at hun faktisk ble invitert ut. Håper ikke dette får deg til å feige ut fra å be ut damer. Tøft gjort av deg, og neste gang får du sikkert napp :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også datet deg! Ikke vær redd for å prøv igjen ;) 

Anonymkode: fb94e...137

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper du har lært å skille mellom vanlig høflighet og seksuell interesse.

Anonymkode: 33aa8...ac6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mist motet :) Hun hadde helt sikkert kjæreste. Du virker som en utrolig reflektert og snill mann(og veldig, veldig kjekk!) kan aldri tenkte meg at du vil slite med å få kjæreste:) 

Anonymkode: 7914c...0a5

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du har lært å skille mellom vanlig høflighet og seksuell interesse.

Anonymkode: 33aa8...ac6

Det er jo ikke alltid så lett. Klart man ser forskjellene i ytterpunktene, men utenom det så er folk for forskjellige til at alltid man kan vite om noen er interesserte før man har spurt. 

Synes du var utrolig tøff @Nevian og i likhet med de andre i tråden så er jeg enig i at du både er heldig med utseende og virker å være en bra kar.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, Nevian skrev:

Har hatt en flørtende tone med ei dame i en butikk ei stund, men det var tydeligvis bare typisk vennlighet fra hennes side. Dessverre hadde hun kjæreste - sa hun i hvert fall. Prøver å se det positive i at jeg i hvert fall spurte, men finner lite trøst i det akkurat nå. Skulle ønske jeg hadde en uredd holdning til å be ut damer, men det er kjempeskummelt, så det tør jeg nesten aldri. Pessimisten i meg serverer meg bare negative tanker... :sad:

Du var på fisketur og fisken du trodde var i båten glapp :) Men du drar da på nye fisketurer for det !  Ikke gi opp, ta det med som en erfaring.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden lurt å legge an på folk som jobber i service yrker..

Anonymkode: 0f2f3...7fe

• Liker 8
Skrevet

been there done that 1000 ganger. det er kjedelig, men mange har faktisk type også da, de fineste pleier det. så er det noen som kanskje blir litt satt ut at man er så direkte og sier automatisk nei eller noen som blir veldig nervøs og skal ro det vekk, men også blir man avvist for at man ikke er den typen de liker, da er det bare å gå videre :) jo flere ganger du gjør slik som du gjør jo mer erfaring og tøffere blir du etterhvert. selvtilitt tar lang tid å bygge opp

• Liker 3
Skrevet

kan jeg forresten gi tips ang profilbildet ditt ? ta 3 dagers skjegg istedenfor  så langt du har nå, det ser mye bedre ut på de fleste. få deg noe ørepynt, bling i øret. det ser veldig pent ut. og ta deg solarium for å få litt sydenfarge. det gjør under

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Syns du var modig jeg, og neste gang du tar motet til deg så får du kanskje full klaff :) Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

kan jeg forresten gi tips ang profilbildet ditt ? ta 3 dagers skjegg istedenfor  så langt du har nå, det ser mye bedre ut på de fleste. få deg noe ørepynt, bling i øret. det ser veldig pent ut. og ta deg solarium for å få litt sydenfarge. det gjør under

Nei Nei Nei. 

Ikke ørebling og solarium. Han er bra nok som han er.

Anonymkode: 237ff...0c1

• Liker 31
Skrevet (endret)
7 minutter siden, brownbrown skrev:

Nei! Nei nei nei! Ikke noe ørepynt og solarium! Målet er jo å få napp! 

Edit; Skjegg er kult! 

Endret av Vera79
  • Liker 14
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Dette er litt av grunnen til at man burde se på det som et numbers game. Du vil nok merke at en god del av damene ikke er tilgjengelig av en eller annen grunn om du møter på flere du er interessert i. Om de ikke har kjæreste holder de på med noen eventuelt så er du ikke deres type. Jeg husker jeg hadde en periode der jeg møtte 4 damer på rad som jeg fikk god kjemi med som alle hadde kjæreste :P Sykt frustrerende, men derfor burde ikke man heller ikke legge så mye i det når man først har tenkt å spørre ut noen. Det er ikke så dumt å finne ut om de er tilgjengelig før du spør dem ut. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Du forsøkte, du ble avvist, du overlevde. Det var skummelt, men nå er det overstått. Nå vet du at du kan om du vil

Anonymkode: 826f0...428

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hopper over hva andre har skrevet og forteller mine tanker . Denne dama likte deg så godt at hun innledet samtaler og flørting med deg selv om hun har kjæreste. Klart hun likte oppmerksomheten og hun skulle nok likt å fortsette dette om det ikke ble slik at hun måtte innrømme hun hadde mann. Du må tydeligvis være en kul kar (og kjekk), så ikke noe i veien for at du drar damer snart igjen!!

Anonymkode: 4c4c7...854

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...