AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 775b8...96c TS her, jeg skriver på mobil og klarte visst å overse hvor jeg skulle skrive teksten i innlegget. Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg farge om det hvite Nike-merket på disse skoene? Noen råd? Er det evt tekstiltusj, tekstilmaling? Anonymkode: 775b8...96c
Forundret.. Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Tror det meste vil fade etter en liten stund, prøv tekstiltusj kanskje.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Rosalie skrev: Veldig mye skrivefeil. Hva spør du om? Tja, veldig mye skrivefeil er vel å ta i? Pek dem dog gjerne ut, jeg er alltid åpen for å forbedre skrivingen min. Om du sikter til "Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg.. " så skulle det stå "å" istedet for "meg". Var nok noe tastefeil på mobilen. Så jeg spør om hva slags maling eller eventuelt tusj(?) jeg kan bruke til å farge over det hvite merket på skoen. Anonymkode: 775b8...96c
Rosalie Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, veldig mye skrivefeil er vel å ta i? Pek dem dog gjerne ut, jeg er alltid åpen for å forbedre skrivingen min. Om du sikter til "Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg.. " så skulle det stå "å" istedet for "meg". Var nok noe tastefeil på mobilen. Så jeg spør om hva slags maling eller eventuelt tusj(?) jeg kan bruke til å farge over det hvite merket på skoen. Anonymkode: 775b8...96c Sprittusj funker stort sett alltid bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå