Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å melde meg på Idol, the Voice osv. Gi ut en plate og bli kjent som sanger. MEN - jeg er snart 22 år og føler meg fryktelig gammel i og med at jeg ikke har noe som helst på gang enda. Jeg kjenner ingen i musikkmiljøet og jeg har aldri sunget offentlig eller opptrådd på annet en skoleavslutninger med 100 personer tilsammen. 

Jeg har som sagt veldig lyst til å melde meg på idol, men føler meg for gammel rett og slett. Føler ikke folk blir imponert over en 23-åring som er flink til å synge. Tar jeg helt feil her, eller ligger det noe i det? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skurt Nilsen var ikke helt ung når han var med på idol heller.

• Liker 3
Skrevet

Er du flink til å synge tror jeg ikke alderen har så mye å si... Husker du Susan Boyle? Hun ble vel verdenskjent og var vel langt over 40 :)

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, tsnr1 skrev:

Jeg har veldig lyst til å melde meg på Idol, the Voice osv. Gi ut en plate og bli kjent som sanger. MEN - jeg er snart 22 år og føler meg fryktelig gammel i og med at jeg ikke har noe som helst på gang enda. Jeg kjenner ingen i musikkmiljøet og jeg har aldri sunget offentlig eller opptrådd på annet en skoleavslutninger med 100 personer tilsammen. 

Jeg har som sagt veldig lyst til å melde meg på idol, men føler meg for gammel rett og slett. Føler ikke folk blir imponert over en 23-åring som er flink til å synge. Tar jeg helt feil her, eller ligger det noe i det? 

Alderen din har ingenting å si om du leverer bra!! Stå på !! 😊👍🏼

• Liker 1
Skrevet

Sia slo vel ikke gjennom internasjonalt før hun var godt opp i årene? Uansett, aldri forsent.

Skrevet (endret)

Hvis du allerede som 22-åring tenker at du er for gammel til å gjøre det du elsker, utfordre deg selv og prøve nye ting, kommer du til å få et kjedelig liv. 

Just sayin!

Endret av Lula
  • Liker 3
Skrevet

Er målet ditt først og fremst å bli kjendis?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

synes du starter helt i feil ende, er målet ditt å bli kjendis? Om ikke du har noe spesielt å komme med er ikke idol stedet å prøve seg, hvor mange fra idol lever the lush kjendis life?

Anonymkode: fbc03...6ad

Skrevet

Nå er man for gammel når man er 22 år til å bli kjendis? Dummeste jeg har hørt. Er plenty av sangere som har blitt kjendis som langt langt eldre. Det handler ikke akkurat om alderen. Vil heller påstå at det er fordel om du ikke blir kjendis som 16-åring. Godt å ha levd et normalt ungdomsliv og vite hvem man er når man eventuelt blir det. Er jo bare å melde seg på Idol etc. og se hvordan det går :)

Skrevet

Har du jobbet med stemmen og gått noen år hos sangpedagog?
Eller har du noe annet som skulle tilsi at du har kvalifikasjoner til å komme noen vei med musikk? Det holder ikke bare å spille på sex og synge falskt når man står på en scene. 

Det at du ikke en gang har deltatt på en lokal kulturmønstring tidligere tilsier jo at det er temmelig mange som er bedre rustet enn deg. 

Vil du bli et av de nummerne som brukes som underholdning fordi personen har skyhøye tanker om seg selv men kommer ikke i nærheten av å levere?

Jeg er litt spent på hvordan du tenker og resonnerer. Hva får deg til å tro at du har en sjanse som musiker? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2017 den 17.30, tsnr1 skrev:

Regjeringen anbefaler folk til å være i jobb til de er 72 år.

Anonymkode: 1ead8...cf3

• Liker 1
Skrevet
På 11.4.2017 den 8.10, Mildemoses skrev:

Er målet ditt først og fremst å bli kjendis?

Nei, det var liksom bare overskriften. Målet hadde vært å få lov til å drive på med noe man faktisk elsker, og i dagens samfunn føler jeg at man liksom må bli litt kjent hvis man skal klare og leve av det. Iallefall når det gjelder musikk.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke for gammel, gi det et forsøk om det er det du vil :) det  er lov å ha drømmer uansett hvor gammel man er. 

Anonymkode: b570f...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...