Gå til innhold

Bitteliten undertøyskrise

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila
Skrevet

Har det meste klart til vår dag 23. august. I forrige uke skulle jeg imidlertid prøve kjolen med alt undertøy. Har kjøpt torsolet i en brudebutikk her i Oslo.

Må først nevne at kjolen min er ganske "tynn" i stoffet i toppen. Og man kunne se undertøyet under kjolen!! :cry: Torsoleet (hvordan staves nå dette) har noen blonder og spiler som vises gjennom

Jeg har kun prøvd den to ganger, og lappen er fremdeles på. Tror dere jeg kan få byttet den?

Vet noen hvor jeg kan få kjøpt ny torsolet uten noen som helst slags blonder eller mønster, kun hvitt stoff med spiler som holder godt på fasongen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel kanskje litt an på hvor du har kjøpt det, men jeg vet at Christiane er veldig rundt i kantene når det gjelder slike ting. Jeg fikk t.o.m. byttet en truse jeg hadde kjøpt hos dem, så der tror jeg du fint får byttet det. Sikkert også andre steder om du forklarer situasjonen og også om servicen i andre brudebutikker. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg kan ihvertfall anbefale undertøys butikken "Arabella" som ligger i øvre slottsgt. i Oslo.

Der er de bare helt fantatiske!! Hjelpsomme og alltid blide!!

Lykke til:o)

Gjest Solskinn
Skrevet

Hei!!

Det er i alle fall värt ett forsök, ta den med og forklar problemet, så ordner det seg sikkert.

Siden jeg ikke har bodd i Oslo på evigheter er jeg ikke så innsatt i hva du finner hvor, men jeg er litt "uortodoks" i störrelsen, og vet derfor at Arabella (som ble angefalt over) og Steen&Ström har veldig bra utvalg på undertöysfronten. Vet også at det ligger en undertöysforretning på St.Hans haugen som er bra, men jeg vet ikke hva den heter!!

Lykke til!

Gjest Marilyn
Skrevet

[quote="Solskinn"

Siden jeg ikke har bodd i Oslo på evigheter er jeg ikke så innsatt i hva du finner hvor, men jeg er litt "uortodoks" i störrelsen, og vet derfor at Arabella (som ble angefalt over) og Steen&Ström har veldig bra utvalg på undertöysfronten. Vet også at det ligger en undertöysforretning på St.Hans haugen som er bra, men jeg vet ikke hva den heter!!

Gjest Jamila
Skrevet

Da skal jeg jammen prøve butikken på StHans haugen, jeg er også "uortodoks" størrelse med liten rundt og stor cup. Så da kanskje jeg finner noe der, tusen takk for tipset!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...