AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Er det bare håndballjentene og skijentene som er viktig? Jeg ser noen kvinnekamper med fotball en sjelden gang, men for det meste dekker TV bare herresykling, herrefotball, herregolf, herre-hockey, osv osv. Det er ikke som om kvinner ikke gjør det samme. Jeg spør fordi fattern klager på at han aldri får se damelagene på TV, og han har jo et poeng. Anonymkode: 996e3...e57
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Fordi sport med mannlige idrettsutøver er 100x mer populært en kvinner. Derfor er det mer på tv Er nesten ingen som vil se sport med lite fart og lavt testosteron
Lurium Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hekkeløp Anonymkode: 3f891...4c7 Friidrett generelt, håndball, volleyball, ski og landskytterstevnet for min del. Er vel egentlig bare fotball at jeg synes at nivåforskjellen er så stor mellom herrer/damer at jeg ikke får noe ut av det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 17 minutter siden, brownbrown skrev: Fordi sport med mannlige idrettsutøver er 100x mer populært en kvinner. Derfor er det mer på tv Er nesten ingen som vil se sport med lite fart og lavt testosteron Skjønner ikke hvorfor herrefotball er så populært. De ligger seg ned på bakken og griner bare de får et lite dytt. Det er så mye filming av det er kvalmt. Kvinner er ganske flink i friidrett. Anonymkode: 996e3...e57 2
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor herrefotball er så populært. De ligger seg ned på bakken og griner bare de får et lite dytt. Det er så mye filming av det er kvalmt. Kvinner er ganske flink i friidrett. Anonymkode: 996e3...e57 Enig. Jeg liker ikke å se på fotball selv. Er ikke mye mannemenn ute på banen der. Men når jeg ser den latterlige lønnen deres skjønner jeg godt de filmer. Jeg hadde også gjort det for 20 mill i månedslønn...men uansett hva vi mener så er dette ekstremt populært. Kvinner er sikkert flink i friidrett men det er ikke mange som gidder å se på d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 NRK viser mye damefotball... Anonymkode: edb7a...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå