Gå til innhold

iPhone 7 - sette i sim kort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt iPhone 7, men hvordan setter jeg i sim kort?

Ser på YouTube at jeg må bruke et miniverktøy, men kan ikke se at dte følger med?

Anonymkode: a37b4...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det følger med, den henger fast i arkene man får med. 1. Den ligger i boksen og du har oversett den 2. Hvis det ikke følger med, så bare går du til nærmeste telenor/netcom forhandler for at de kan åpne den for deg. 

Skrevet

Du kan bruke en øredobb til å åpne den hvis det ikke følger med :-) 

Skrevet

En vanlig synål fungerer også. 

Skrevet

Jeg fikk gjort alt i min nærmeste Teliabutikk for en billig penge da jeg skiftet til iphone 7.- De satte inn simkort, overførte alle bilder, videoer og kontakter. Veldig greit.

AnonymBruker
Skrevet

Nå fant jeg den på arket. Takk! Haha, nå føler jeg med dum. Visste ikke helt hva jeg så etter.

Funker ikke å dytte inn eller trykke da. Ikke skru heller..

Skrevet
1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Jeg fikk gjort alt i min nærmeste Teliabutikk for en billig penge da jeg skiftet til iphone 7.- De satte inn simkort, overførte alle bilder, videoer og kontakter. Veldig greit.

Og jeg gjorde alt dette gratis ved hjelp av ei synål og synking via iCloud. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Så kjekt! :) Skulle gjerne gjort det, men har ingen telefon for øyeblikket og skulle tatt en viktig samtale. Så må bare se hvordan jeg finner ut av dette.

Skrevet
2 minutter siden, Rosalie skrev:

Og jeg gjorde alt dette gratis ved hjelp av ei synål og synking via iCloud. 

Ikke alle som er sjølhjulpne, vet du. Skulle ønske jeg kunne det også, heldig du.:)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ikke alle som er sjølhjulpne, vet du. Skulle ønske jeg kunne det også, heldig du.:)

Jeg er det tydeligvis ikke i alle fall, for jeg greier ikke å få åpnet den skuffen engang. Savner min gamle Nokia 3310 når jeg må fikle med sånt som dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...