dillyduzit Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Så tiden var inne for maursesong igjen, vi har prøvd det meste og har nå hatt befaring av pestkontroll som skal følge oss videre på den runden. I det jeg står å prater med denne hyggelige fyren, så ser vi begge rett på en melbille som forsøker å unnslippe oss, og med det fikk vi da kontantert; vi har melbiller. fuck fuck fuck tenker så klart jeg, mannen som er oppvokst med insekter rundt seg og har et ganske "normalt" forhold til disse ser ikke like dystert ut på saken, og dermed; ikke like iger etter å få vasket og gjort rent. Så, over til problemet; hvordan kan en med relativt ekstrem instektangst håndtere noe slikt? Jeg har selvfølgelig lest på netter hva vi skal gjøre, så det er ikke problemet, men hvordan overvinne denne frykten, istedet for å stikke ned på nærmeste clas ohlson for å kjøpe full vernedrakt, briller, hansker etc? Er det noen som har hatt melbiller før, og endt opp uten noe i hjemmet nå? Ser jo at det er et relativt stort problem og mye av arbeidet må gjøres av oss, og ikke han hyggelige fyren som også oppdaget dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå