AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #21 Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glem det jeg sa, hvis du må som denne ab skriver (taste inn kode for å åpne appen) så er det veldig mistenksomt. Anonymkode: 237c6...a9f Problemet er at den fungerer akkurat som en kalkulator.. Men hvis man taster inn en kode i kalkulatoren åpner den virkelige appen seg, der man kan gjemme filmer og bilder, chatte osv helt skjult.. Anonymkode: b1f77...02d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #22 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at den fungerer akkurat som en kalkulator.. Men hvis man taster inn en kode i kalkulatoren åpner den virkelige appen seg, der man kan gjemme filmer og bilder, chatte osv helt skjult.. Anonymkode: b1f77...02d Altså, har du vært inne og sett sånn at du vet at det er noe kode du må taste? Anonymkode: 237c6...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #23 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, har du vært inne og sett sånn at du vet at det er noe kode du må taste? Anonymkode: 237c6...a9f Jeg vet det er slik appen fungerer ja.. Han er veldig bevisst på å holde skjermen skjult når jeg er i nærheten, og veldig snar med å trykke hjem knappen og låse telefonen hvis jeg kommer gående bak eller på siden.. Telefonen er i tillegg låst med kode.. Anonymkode: b1f77...02d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #24 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er slik appen fungerer ja.. Han er veldig bevisst på å holde skjermen skjult når jeg er i nærheten, og veldig snar med å trykke hjem knappen og låse telefonen hvis jeg kommer gående bak eller på siden.. Telefonen er i tillegg låst med kode.. Anonymkode: b1f77...02d Ok. Det er noe dritt. Hva om du spør om han kan vise deg det? Blir han tverr og blånekter så bare si at du ikke gidder mer, at du er mer verdt enn som så og har det bedre uten han om han ikke klarer å være ærlig og åpen mot deg. Anonymkode: 237c6...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #25 Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det er noe dritt. Hva om du spør om han kan vise deg det? Blir han tverr og blånekter så bare si at du ikke gidder mer, at du er mer verdt enn som så og har det bedre uten han om han ikke klarer å være ærlig og åpen mot deg. Anonymkode: 237c6...a9f Jeg vurderer å snakke med han om det i kveld.. Bare usikker på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har aldri skjult skjermen for han når jeg sitter på mobilen, og skjønner ikke hvorfor han skal gjøre det og i tillegg har behov for kodelås. Tenkte ikke mye over det før, men det har som sagt vært en del ting nå som jeg kan knytte opp imot dette.. Mye fra tidligere som også var ting jeg ikke tenkte stort over før som er tydeligere nå. Lang historie som sagt og det var ikke den jeg var ute etter å dele nå.. Men ja, det er noe dritt.. Anonymkode: b1f77...02d 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #26 Skrevet 10. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å snakke med han om det i kveld.. Bare usikker på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har aldri skjult skjermen for han når jeg sitter på mobilen, og skjønner ikke hvorfor han skal gjøre det og i tillegg har behov for kodelås. Tenkte ikke mye over det før, men det har som sagt vært en del ting nå som jeg kan knytte opp imot dette.. Mye fra tidligere som også var ting jeg ikke tenkte stort over før som er tydeligere nå. Lang historie som sagt og det var ikke den jeg var ute etter å dele nå.. Men ja, det er noe dritt.. Anonymkode: b1f77...02d Du får bare hoppe i det. Fortell det du tenker og føler, og spør om han kan vise deg. Og vær saklig. Anonymkode: 237c6...a9f 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 10. april 2017 #27 Skrevet 10. april 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Moralpreken får du uansett du vil ha det eller ikke. Kom deg til en psykolog for å snakke om dette, det er ikke normalt å gå rundt å tenke på slikt. Anonymkode: 93caf...be4 Enig, og slutt å snok i din manns privatliv! Dere har uansett et tillits og kommunikasjonsproblem so dere bør finne ut av om dere fortsatt skal ha et forhold. Endret 10. april 2017 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #28 Skrevet 10. april 2017 Jeg bruker ofte kalkulator på min tlf, ikke til jobb men til div ting, føler det ofte dukker opp noe jeg vil regne ut og er dårlig i hoderegning. Men ikke hver dag da. Har ikke iphone så vet ikke hvordan den Siri-funksjonen funker. Det er jo ikke så lett for å svare på om dette er en sånn "hemmelig" app eller om det er den vanlige kalkulatoren, hvis de ser helt like ut. Kanskje google om det går an å se på noen måte om man feks kan få opp noen detaljer om appen eller noe? Er det sånn at det blir 2 kalkulator-apper på tlf da, hvor den ene er den som har kode? For ser ikke hvordan en annen app kan knytte seg til telefonens innebygde kalkulator-app... Anonymkode: 96e5a...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #29 Skrevet 10. april 2017 Jeg bruker kalkulatoren min en del, hater hoderegning.., og min kommer ikke opp som forslag hos siri. Ser at det er kun de appene jeg bruker aller aller mest som dukker opp der. Anonymkode: 45238...8c8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #30 Skrevet 10. april 2017 Er det rart han låser den når han vet du snoker? Anonymkode: 1d7d6...685 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #31 Skrevet 10. april 2017 Hvor finner man dette? Og se hvor Siri foreslår apper? Hatt iPhone i mange år men aldri fått med meg dette Anonymkode: 294b0...661
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #32 Skrevet 11. april 2017 Har android men har ikke hørt om dette før. Tok et raskt søk på Play butikken, her er litt info; ⦁Fake Password: Smart Calculator supports Fake Password to show fake content in extreme cases when you need to open secret locker in front of other peoples. ⦁Other useful features: ⦁ Face Down Phone will help you to perform chosen action in emergency situations when someone came suddenly. for example close smart calculator app, open website or open other app immediately. ⦁ App Disappears from recent apps list. If you got any call when using locker then locker immediately closes itself and also if suddenly someone came near you and you just screen off then locker will closes automatically. Inbuilt AppLock Features: ⦁ Intruder Selfie : catch the snoopers and capture selfie who try wrong password, pattern or finger print in your app lock Anonymkode: 7fbc7...78d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #33 Skrevet 11. april 2017 Føler med deg, TS. Det er ikke noe gøy! Har selv blitt løyet til ved litt for mange anledninger av flere av mine ekser, samt nåværende kjæreste. Man blir "klok av skade" og skeptisk. Det er naturlig, men man vil jo ikke føle det sånn. Ikke heng deg opp i de slemme kommentarene. De har tydeligvis ikke opplevd lignende selv. Hadde aldri hørt om den appen før. :O Søkte litt på google ang. appen, og det ser ut til at det er ganske enkelt; Det du kan gjøre, om mulig, er å gå inn på appstore på hans tlf, søke opp appen (eventuelt lignende apper) og se om det står "hent" eller "åpne" ved appene. Da ser du fort om han har den eller ikke. Jeg bruker forresten selv kakulatoren på min iPhone jevnlig. Den står dog ikke oppført under Siri's 8 forslag. Anonymkode: d80ac...2c3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #34 Skrevet 11. april 2017 Jeg har en sånn app, utformet som en kalkulator. Fungerer som en kalkulator også, men hvis jeg trykker inn en kode så kommer det opp skjulte bilder. Det er bilder som jeg ikke vil ha liggende i det offentlige albumet på tlf Anonymkode: 0f5ad...26d
ekkoet Skrevet 11. april 2017 #35 Skrevet 11. april 2017 Du kan vel gå og se hvilke apper som er installert på iphone? Evt om du søker på apper på telefonen og det finnes 2 helt like kalkulatorapper så er nok den ene den appen du lurer på. 3 muligheten er å søke appen opp i appstore (den hemmelige). Står det som "hent/kjøp" så er den ikke installert, står det "åpne" så er den installert.
Salka Skrevet 11. april 2017 #36 Skrevet 11. april 2017 (endret) Herregud, slutt og snok!!!!! Ikke rart han er snar med å trykke på hjemtasten eller låse telefonen sånn som du holder på og hvem har ikke kodelås på telefonen idag? Det er ganske praktisk skjønner du om han skulle miste den eller den blir stjålet f.eks. Det knyter seg inni meg når jeg leser sånt samtidig som sinnet bobler. Jeg har nemlig opplevd å bli overvåket på det groveste selv. Eksen min var sykelig sjalu og kontrollerende og kontrollerte hele tiden både meldinger, mail, bilder, nettsider jeg hadde vært inne på og alt enda jeg ikke hadde noe å skjule. Han bestilte Telenor fri familie-abonnement med seg selv som administrator og betalte ekstra for spesifisert regning for å kontrollere hvilke numre jeg sendte melding eller ringte til. Han lusket til og med rundt utenfor jobben min om han sluttet før meg. Gjemte bilen sin bak huset om han uten å si fra til meg kom hjem før meg. Det var helt grusomt, jeg følte at jeg var i fengsel i mitt eget hjem og sånn føler nok mannen din det og. Selv om man ikke er utro eller skjuler noe har man rett på et privatliv! Og det hender jo at venner forteller vanskelige/vonde ting på melding som de ikke ønsker at andre skal se. Og hva FAEN vet du om han har bruk for kalkulator eller ikke? Befri mannen din og flytt, han fortjener bedre enn å bli kontrollert på den måten! Endret 11. april 2017 av Salka 2
Mr. Kilmister Skrevet 11. april 2017 #37 Skrevet 11. april 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte må en app brukes på iPhone før den kommer opp under "foreslått av Siri"? Jeg vet det finnes apper som kan se ut som en helt vanlig app som for eksempel en kalkulator, men som i realiteten er der for å skjule diverse filmer og videoer. Man trenger bare å taste inn en kode så kommer man inn på den virkelige appen. På telefonen til mannen min har Siri lagt calculator under forslag, og jeg kan ikke fatte og begripe at han bruker vanlig kalkulator så ofte, det har han ikke behov for hverken på jobb eller privat, ikke er han spesielt glad i å holde på med tall heller. Så hvor ofte må en app brukes for å havne der? Jeg er ikke interessert i å få noen moralpreken om forholdet mitt, det ligger en lang historie bak dette som jeg ikke gidder å legge ut om nå. Jeg bare lurte på om noen vet noe om dette, eller har erfaring med noe lignende? Anonymkode: b1f77...02d Har en lignende app på Samsungen min, men har aldri hørt om at den blir skjult under en annen app som du beskriver her. Den jeg bruker heter keep safe. Så tror du er litt vel paranoid. Du må slappe av inni mellom, ikke vær så vild å gal😆
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #38 Skrevet 11. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg, TS. Det er ikke noe gøy! Har selv blitt løyet til ved litt for mange anledninger av flere av mine ekser, samt nåværende kjæreste. Man blir "klok av skade" og skeptisk. Det er naturlig, men man vil jo ikke føle det sånn. Ikke heng deg opp i de slemme kommentarene. De har tydeligvis ikke opplevd lignende selv. Hadde aldri hørt om den appen før. :O Søkte litt på google ang. appen, og det ser ut til at det er ganske enkelt; Det du kan gjøre, om mulig, er å gå inn på appstore på hans tlf, søke opp appen (eventuelt lignende apper) og se om det står "hent" eller "åpne" ved appene. Da ser du fort om han har den eller ikke. Jeg bruker forresten selv kakulatoren på min iPhone jevnlig. Den står dog ikke oppført under Siri's 8 forslag. Anonymkode: d80ac...2c3 Takk for seriøst svar og tips ☺️ Anonymkode: b1f77...02d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #39 Skrevet 12. april 2017 Da må du jo sjekke om han har den orginale kalkulatoren eller den som er en app som skjuler bilder. Her er link til to av de som skjuler bilder: https://itunes.apple.com/us/app/secret-calculator-vault-private-video-photo-vault/id791488536?mt=8https://itunes.apple.com/us/app/private-photos-calculator/id571206791?mt=8 Anonymkode: 892f6...acb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #40 Skrevet 12. april 2017 På 10.4.2017 den 15.17, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i å få noen moralpreken om forholdet mitt, det ligger en lang historie bak dette som jeg ikke gidder å legge ut om nå. Jeg bare lurte på om noen vet noe om dette, eller har erfaring med noe lignende? Og hva er da poenget med å starte denne tråden? Du forstår vel at folk her inne ikke kan si noe som helst om denne saken når man ikke vet bakgrunnen? At han bruker en kalkulator på mobilen er da på ingen måte mistenkelig, da dette er et verktøy de aller fleste bruker veldig ofte, selv om man hverken jobber som mattelærer eller økonom. Anonymkode: b905b...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå