AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg søkte på en jobb og skrev i CVen min at referanser oppgis ved etterspørsel. Ble nå innkalt til intervju og fikk beskjed om å ta med referanser. Så jeg lurer egentlig bare på hvordan jeg gjør dette? Tar jeg med en ny CV (selv om jeg sendte dette i søknadsprosessen) hvor det står referanser? Sender jeg en melding med dette? Tar jed med et lite ark på intervju hvor jeg skriver referanser? Takk for svar ☺ Anonymkode: 41eb7...e89
EvaLena Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Jeg hadde tatt med ett ark hvor de står oppført. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Du laget et eget dokument (et ark) som heter "Referanseliste". Der skriver du opp referansene dine med tittel, arbeidsgiver, navn, telefon og mail/e-post. - og så har du sikkert allerede spurt referansene dine sånn at de gjerne vil være dine referanser (ikke alle som nødvendigvis husker akkurat det ser jeg). Anonymkode: 3e0a5...900 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Jeg har alltid sagt navn, relasjon/tittel og telefonnummer når jeg har blitt spurt på intervju. Har aldri tenkt på å forberede meg på akkurat det, så det har blitt frem med mobilen for å finne personens telefonnummer hver gang. Litt dumt, men har aldri blitt feil heller. Har aldri fått inntrykk av at intervjuerne har reagert. Anonymkode: 98382...133
Rosalie Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 Jeg har alltid hatt det med som eget dokument, i samme stil som CV.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Hva med å skrive det på cv? Anonymkode: a839e...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå