Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har vært på dating-markedet, så hva skal man tenke angående hvor ofte kontakt. Sånn helt i begynnelsen, hvor sjelden kontakt uten å virke som man ikke er interessert, og hvor ofte uten å virke desperat liksom. Synes det er vanskelig jeg. Nå hadde vi date i går, vi er enige om å møtes igjen, men når forventes det da, er det forventet at vi tar kontakt og treffes i dag/ i morgen/ senere i uka eller hva? 

Anonymkode: 4994c...54a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du rett og slett må finne en likesinnet der. Hadde jeg ikke hatt daglig kontakt med en i form av litt samtaler på messenger i det minste, hadde jeg ikke tatt personen så veldig seriøst heller. For jeg krever daglig kontakt når personen er i et forhold med meg, men uten at jeg på en måte trenger å "kreve" det - bør komme naturlig for begge.  Så bare kjør ditt eget løp uten å tenke på "spill". Guttene jeg har prata med der gutten har tatt daglig kontakt har vist mer interesse. De som viser litt interesse her og der tre ganger i uka bare, har jeg ikke tatt seriøst, fordi jeg tenker de er opptatt med å prate med alle andre jentene han sikkert har samtidig. 

Har jo venninner derimot som ikke takler at noen tar kontakt for ofte heller. Så kommer rett og slett bare an på personen du dater i bunn og grunn. 

Anonymkode: ee68e...351

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å forholde meg til "regler" rundt dating og sånn, men rent instinktivt tenker jeg at etter første date bør det komme en melding senest to dager senere, og man bør prøve å møtes igjen innen det har gått en uke.

Anonymkode: 1b78d...4dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg maser eller er akkurat så stille som jeg har lyst til, så får han hvert fall ærlig se hvordan jeg er. Ingen vits i å spare seg i begynnelsen for en fyr som liker lite kontakt, for så å bli masete kjæreste når man blir sammen?

Mitt beste datingtips: Ikke ei skam. 

Det har alltid funket for meg, jeg har til gode å bli dumpet enda :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...