AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Hei.. Jeg er blitt veldig betatt av ei jente som er overvektig. Hittil har vi datet hjemme hos begge eller på steder jeg med sikkerhet vet jeg ikke vil treffe på kjente. Er nemlig redd for at noen i kameratgjengen skal få greie på at jeg dater en stor jente. Vet de kommer til få seg en god latter om de får greie på det. Hva skal jeg gjøre? Er feig og greier ikke "oute" henne. Er redd jeg må velge mellom henne eller kompisene. Har ikke lyst å være venneløs og vil heller ikke miste daten min. Anonymkode: c1d24...32c
Gjest Raiu Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Kjipe venner du har hvis de vil potensielt droppe deg fordi du liker en overvektig jente
FluffyJuggernaut Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Jeg syns ikke kompisene dine skal avgjøre hvordan kjæresten din skal se ut. Behandler hun deg dårlig så syns jeg de har rett til å si i fra. Men ellers syns jeg ikke deres vurdering skal avgjøre hvem du er sammen med, det er jo tross alt du som skal være sammen med henne. Men om du lar deg så styre av andres meninger, så hadde det kanskje vært bedre om dere avsluttet forholdet. For om hun finner ut at du skammer deg over å vise deg med henne, så kommer du virkelig til å såre henne. Og ingen fortjener å bli behandlet sånn. 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Håper hu dumper deg. Sånn snakker man ikke om en person man er betatt av, det er bare fake! Anonymkode: 80192...486 9
Arabella Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Hva er overvektig for deg? Her på KG er det svært snevre grenser for hva som kan kalles overvekt. Hvis en jente er 170 cm høy og veier 60 kg, er hun gjerne overvektig. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Mistenker at denne tråden er laget for å provosere. Anonymkode: 19561...885 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Hva er overvektig for deg? Her på KG er det svært snevre grenser for hva som kan kalles overvekt. Hvis en jente er 170 cm høy og veier 60 kg, er hun gjerne overvektig. Har ikke spurt henne om vekten. Hun er ca 165 og kanskje 80-90 kilo. Anonymkode: c1d24...32c
Arabella Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke spurt henne om vekten. Hun er ca 165 og kanskje 80-90 kilo. Anonymkode: c1d24...32c Da er jeg enig, det er overvekt. Men jeg vil spørre deg om noe. Hvor gammel er du, ettersom du virker å være avhengig av hva kamerater vil komme til å synes? 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Arabella skrev: Da er jeg enig, det er overvekt. Men jeg vil spørre deg om noe. Hvor gammel er du, ettersom du virker å være avhengig av hva kamerater vil komme til å synes? Er i beg av 30-åra. Anonymkode: c1d24...32c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i beg av 30-åra. Anonymkode: c1d24...32c Å enda er du en pushover som lar andre si hva du skal tenke og føle om en person basert på utseende? Ja jøss Anonymkode: 80192...486 8
Gjest Rocka69 Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 Hvis du er betatt av jenta, så gå for jenta. Kompiser - så finner du nye. Og når du er begynnelsen av 30 årene burde være blitt så voksen at du burde drite i hva kompiser sier - da er det jaggu meg på tide at du blir en selvstendig mann - og ikke fortsetter å være i tenårene. Utseendet har lite å si når man blir eldre, og når du har kommet deg forbi og sier at du er betatt av jenta selv om hun er overvektig - ja da er du forelsket - og hun kan være den rett - den du skal dele livet med. Eller er halvliteren på puben viktigere - ende opp som en ensom ulv som bor på den brune puben. Drit i kompisene, go for it - bli en mann
cmd Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 Du er begynnelsen av 30 så vennene dine er godt nok voksne for å akseptere "din kjæreste", om hun er tynn, tykk, utenlandsk etc. Du er ikke i tenåringsalder. Det er de som veldig opptatt av utseende. Men i din alder er folk opptatt av personlighet, ikke sant? 5
Mousj Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 Prøv å gro ut en ryggrad litt raskt, så gir svaret seg selv. Og lykken også. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 Her bør du fatte valget på grunnlag av det du syntes, ikke alle andre. Greit nok å ikke ønske å date noen som er overvektig hvis man selv har en meget aktiv livsstil for eksempel, men det er bare du som kan ta det valget. Drit i hva andre syntes. Anonymkode: ca0e0...951 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg er blitt veldig betatt av ei jente som er overvektig. Hittil har vi datet hjemme hos begge eller på steder jeg med sikkerhet vet jeg ikke vil treffe på kjente. Er nemlig redd for at noen i kameratgjengen skal få greie på at jeg dater en stor jente. Vet de kommer til få seg en god latter om de får greie på det. Hva skal jeg gjøre? Er feig og greier ikke "oute" henne. Er redd jeg må velge mellom henne eller kompisene. Har ikke lyst å være venneløs og vil heller ikke miste daten min. Anonymkode: c1d24...32c Jeg er usikker på om du er god nok for henne. Det virker nemlig sånn dersom du er en sånn fyr som er så overfladisk selv, eller som har så overfladiske kompiser at de bryr seg om hvordan din kjæreste eventuelt ser ut, veier eller gud vet hva du mener problemet er. Hva du skal gjøre? Mannen deg opp og finne ut om du er god nok for henne. Er du det så skjønner du at du skal drite 20-0 i hva "kompisene" måte mene. Er du forresten veldig ung? Hvor gammel er du?
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her bør du fatte valget på grunnlag av det du syntes, ikke alle andre. Greit nok å ikke ønske å date noen som er overvektig hvis man selv har en meget aktiv livsstil for eksempel, men det er bare du som kan ta det valget. Drit i hva andre syntes. Anonymkode: ca0e0...951 Så overvektige kan ikke ha en meget aktiv livsstil? Jeg kjenner mange som har det....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 20 minutter siden, Coolaid skrev: Så overvektige kan ikke ha en meget aktiv livsstil? Jeg kjenner mange som har det.... Selvsagt, det kommer an på graden av overvekt, vedkommendes helsetilstand, aktivitetsnivå etc. Men la oss heller ikke feie alt under teppet, for blant de som er veldig aktive ser du sjelden at de som er sterkt overvektige er noe særlig til fjellklatrere, kampsportutøvere etc. Det gjelder selvfølgelig ikke absolutt alle, men som regel er jo overvekt et resultat av manglende aktivitet og/eller et dårlig kosthold. Og det er lov å ønske seg en partner som kan matche hvis man selv er en superfit klatrer for eksempel - mener nå jeg. Poenget mitt var heller at man ikke skal høre på hva andre syntes, men velge den man ønsker selv. Anonymkode: ca0e0...951
Vackra Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 Jeg syntes dere er slemme mot trådstarter. Man vil gjerne være stolt og at andre skal se det samme som en selv i den man liker. Jeg hadde selv syntes det hadde vært ganske "flaut" hvis jeg måtte introdusere en overvektig for mine venninner. Fordi jeg vet at selv om de ikke hadde sagt noe hadde de tenkt på det. Og jeg vil jo gjerne at de skulle syntes at han var like flott som jeg syntes. På den andre siden kunne jeg heller aldri datet noen som var overvektig, fordi det er ikke kompatibelt med min livsstil, og helse betyr for mye i mine øyne. Bekymringer om diabetes og hjertesykdommer er ikke attraktivt. Noen vil kanskje si jeg er litt "harsh", men biologisk ser man etter en god partner å få avkom sammen med, og når jeg ser en overvektig mann tenker jeg ikke på han som en potensiell far til barna mine. I tillegg har jeg lyst til å holde meg slank og trent, og hadde ønsket en partner som ville det samme. Vet dette er en klassisk KG-ting å si, men i dette tilfelle ville jeg rådet deg til å dumpe henne. Ikke fordi hun er overvektig, men fordi det virker på innlegget ditt som at vekten kommer til å bli et gjennomgående problem for dere.
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, Arabella skrev: Hva er overvektig for deg? Her på KG er det svært snevre grenser for hva som kan kalles overvekt. Hvis en jente er 170 cm høy og veier 60 kg, er hun gjerne overvektig. Nei. Det er nok bare du som overdriver arabella...akkurat som med alt annet du kommenterer så skal du forsterke alt med 10 x for å få fram meningen din noe som er unødvendig. 60 kg er helt normalt på 170 kan vell jenter fint veie nesten 70 kg før det begynner å bli litt fett vil jeg tro
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #20 Skrevet 10. april 2017 Er dette enda en trolletråd på kg som prøver å provosere? Vi har hatt mange av de i det siste😂spesiellt ang overvekt. Må du gi deg ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå