AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg tror jeg kunne falt for en mann med nesten et hvilket som helst utseende. Blond, mørkt hår, blå øyne, høy, lav etc... til syvende og sist så er det personligheten som gjør en person ekstra attraktiv. Men jeg faller ofte for de med utenlandsk utseende, eller nordisk med brune øyne og mørkt hår. Min forrige kjæreste var afrikansk, og jeg føler folk vil syns det er teit om jeg får en utenlandsk kjæreste igjen.. det finnes jo mange som har en stereotype de faller for, men jeg ser allerede for meg hvordan folk hadde kommentert. Hadde dere reagert om dere hadde sett et tydelig mønster i kjærestene til en person? Anonymkode: 015d7...cd9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 ..bare spør Kardashian-familien. De damene er alvorlig i beit etter negerkuk. Anonymkode: a21fe...632 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ..bare spør Kardashian-familien. De damene er alvorlig i beit etter negerkuk. Anonymkode: a21fe...632 ? Anonymkode: 0664a...63d
cmd Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 La andre snakke hva de vil. For dette er ditt liv og du skal leve ut. Alle har forskjellige smak, lyster etc. Om du faller for sånne mannfolk, må andre godta det. Noen vil kommentere alltid for det er det de lever av, å kommentere andre. Drit i dem. Du har eget liv og du skal leve med dine premisser. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..bare spør Kardashian-familien. De damene er alvorlig i beit etter negerkuk. Anonymkode: a21fe...632 Skjerp deg Anonymkode: dacb4...199 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Tusen takk:) du har helt rett i at det er mott liv og mine valg. skulle ønske jeg kunne gitt litt mer faen i alle andre mange ganger. Kan godt hende jeg ender opp med en typisk norsk også, men vet jeg lett faller for de med mørkere trekk Anonymkode: 015d7...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 Dette handler sannsynligvis om at du liker hvordan utlendinger oppdrar guttene sine. Her i Norge er vi dårlige på dette. Anonymkode: 45dfc...a22
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette handler sannsynligvis om at du liker hvordan utlendinger oppdrar guttene sine. Her i Norge er vi dårlige på dette. Anonymkode: 45dfc...a22 Anonymkode: 0664a...63d
Gjest Overrasket Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg faller ofte for nordisk med brune øyne og mørkt hår. Anonymkode: 015d7...cd9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 Har bare vært sammen med utlendinger foruten om en gang da jeg datet en norsk mann. Ville han skulle farge håret sitt brunt og skjønte etter noen uker at det ikke funket. Anonymkode: b05f9...802
Forundret.. Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 Drit i hva andre synes. Er du som skal være sammen med personen.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk:) du har helt rett i at det er mott liv og mine valg. skulle ønske jeg kunne gitt litt mer faen i alle andre mange ganger. Kan godt hende jeg ender opp med en typisk norsk også, men vet jeg lett faller for de med mørkere trekk Anonymkode: 015d7...cd9 Men du faller vel for mer enn utseendet til menn du er sammen med? Anonymkode: f4560...0e6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 Ikke noe galt i det. Mange utenlandske menn har typisk maskuline trekk. Problemet er ikke utseendet, men religionen. Hadde ikke klart å vært sammen med en muslim. Anonymkode: 9ba3f...5c0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 Jeg har helt fra jeg var ungdom bare blitt tiltrukket av utenlandske menn. Dette handler ikke kun om utseendet, for det finnes mange kjekke norske menn. Men nordmenn mangler stort sett den sjarmen som mange utlendinger har, og de er som noen sier oppdratt på en litt annen måte. Alle utlendingene jeg har datet eller vært kjæreste med har for øvrig vært født her eller kom når de var små barn. Flotte fyrer alle sammen. Jeg har prøvd å date noen nordmenn, men det har bare ikke funket for meg. I starten når venner og familie så dette mønsteret, så syntes jeg det først var litt pinlig. Men nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. Er noe vi alle ler litt av. Dersom jeg forteller mamma og pappa om en date jeg skal på, eller om noen jeg har møtt som jeg liker litt, så er standard spørsmålet "ja, hvor er han fra da?" på en humoristisk måte. Ikke tenk over hva andre mener eller tenker. Fokuser heller på hva du synes om den enkelte, og om han er en bra fyr. Man får liksom ikke gjort så mye med preferansene sine. Anonymkode: c9d71...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå