AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg er deprimert og får knapt i meg en halv banan om dagen. Jeg er så kvalm og brekker meg av å ha mat i munnen. Nå har jeg blitt undervektig. Næringsdrikker har jeg ikke råd til og proteinshakes og gainer blir jeg enda kvalmere av. Jeg trener vanligvis styrke og spiser godt. Har tenkt på cola og annen brus, men hva annet kan jeg få i meg? Anonymkode: 6db47...ed9
dillyduzit Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Jeg pleier å spise seba kjeksen når jeg kommer til det punktet, samt ritz. Driter regelrett i "regelen" om å ikke drikke brus til frokost, så det går i cola og seba kjeks. Derifra bygger jeg det opp med grønnsakssuppe laget på buljong 2stk, mye potet, løk og gulrot. Du er nok mer kvalm nå fordi kroppen ikke har fått i seg noe næring, jo mer du får i deg, jo lettere vil kvalmen gå over. Begynn i det små og gå gradvis derifra. Spis akkurat det du har lyst på. Ellers ville jeg også tatt en tur til legen, for å sjekke at alt av vitaminer og mineraler er i god stand.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 22 timer siden, dillyduzit skrev: Jeg pleier å spise seba kjeksen når jeg kommer til det punktet, samt ritz. Driter regelrett i "regelen" om å ikke drikke brus til frokost, så det går i cola og seba kjeks. Derifra bygger jeg det opp med grønnsakssuppe laget på buljong 2stk, mye potet, løk og gulrot. Du er nok mer kvalm nå fordi kroppen ikke har fått i seg noe næring, jo mer du får i deg, jo lettere vil kvalmen gå over. Begynn i det små og gå gradvis derifra. Spis akkurat det du har lyst på. Ellers ville jeg også tatt en tur til legen, for å sjekke at alt av vitaminer og mineraler er i god stand. Takk, men hva er seba kjeks? Anonymkode: 6db47...ed9
Mariss@68 Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Jeg har slitt med dette selv og er jo en ond sirkel. Kjøpte næringsdrikker på apoteket, ferdiglaget smoothie på butikken og kaloririk yoghurt. Måtte bare overtale meg til å spise i den tro at jeg ble bedre av det. Og det gjorde jeg 💙
dillyduzit Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, men hva er seba kjeks? Anonymkode: 6db47...ed9 Sibas Jeg som skrev litt feil, haha.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Sibas Jeg som skrev litt feil, haha. De har holdt meg og i livet, mange ganger De er gode. Anonymkode: e28bb...501
Raven Emerald Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Raven Emerald, mod. 1
Anbefalte innlegg