AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Kan ikke skjønne at jeg får disse komplimentene fra menn, for jeg er jo stygg og gammel? Ja, jeg kler meg i tettsittende klær som ofte for å fremheve formene , men jeg er jo faktisk tjukk og gammel. Har mange rynker når jeg ler. Jeg kan gå tur med venner på en tursti og om vi møter menn så får jeg ofte komplimenter. Så fin du var da og sånne ting. Har opplevd det flere ganger, både av eldre og yngre menn. Kan faktisk ikke forstå hvorofor, fordi jeg er gammel og synes selv jeg er smellfeit. Jg er 173 cm og veier 86 kilo. Har store pupper og ei diger ræv. me det liker de tydeligvis. Jeg sliter endel med dårlig selvtillit av en eller annen grunn pga jeg ser bare feil på meg i speilet Anonymkode: 6b064...31f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 du ser nok bra ut! sier de du ser bra ut ville jeg bare tatt det til meg med et smil og si tusen takk! kg har ingenting å si Anonymkode: c37ee...a14 6
Cronosgjesten Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Det er ingen som sier det på en tursti i skogen hvis de ikke synes det der og da. Enorm er du nok ikke mtp høyde og vekt, og når ble stor rumpe og pupper negativt? Noen liker det ikke, andre liker det veldig godt, som med alt annet 😊 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Jeg tenner på store damer som deg ts. Har du tenkt på at disse mennene tenker det samme? Tipper du har et vinnende smil og pene øyne. Dermed blir du en pen stor dame og mange menn drømmer om å knulle deg. Anonymkode: 6a2ef...18e 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Det er jo mange menn som liker former, og jeg tror du bare må jobbe litt med deg selv. Når du blir selvsikker i tillegg vil du nok motta enda flere komplimenter Anonymkode: 9e715...973 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Men her på KG så er jo alle over 65 smellfeite? Jeg føler jeg er alt for tykk og stygg. Men takk for at dere sier at jeg kanskje der bra ut. Føler de som sier jeg ser bra ut bare er noe de sier til alle kvinner Anonymkode: 6b064...31f 2
FluffyJuggernaut Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 Hvorfor skulle de gi deg komplimenter om de ikke mente det? Pleier du å lyve når du gir komplimenter? Jeg gir iallefall bare komplimenter når jeg mener det jeg sier. 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men her på KG så er jo alle over 65 smellfeite? Jeg føler jeg er alt for tykk og stygg. Men takk for at dere sier at jeg kanskje der bra ut. Føler de som sier jeg ser bra ut bare er noe de sier til alle kvinner Anonymkode: 6b064...31f Det er vel ikke i følge KG, men i følge BMI osv. Du er jo overvektig med den vekten til den høyden. Men det er jo mange menn som liker litt ekstra, alle har forskjellige preferanser. Du bærer sikkert de ekstra kiloene med stil. Anonymkode: 75db3...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men her på KG så er jo alle over 65 smellfeite? Jeg føler jeg er alt for tykk og stygg. Men takk for at dere sier at jeg kanskje der bra ut. Føler de som sier jeg ser bra ut bare er noe de sier til alle kvinner Anonymkode: 6b064...31f Det der er bare tull og det vet du nok selv og innerst inne. Hvor har du det fra? Fordi et par brukere som åpenbart troller sier det så ser du på det som en sannhet, og så ignorerer du alle de andre som sier det motsatte (selv om de er i flertall)? Med den høyden, og siden du sier du har bra med former kan jeg ikke tro at den vekta sitter "stygt" på deg. Mange kvinner kler et par ekstra kilo godt og ifølge BMI er du vel normalvektig, eller ikke langt unna. Så overhode ikke smellfeit! Kanskje litt lubben, men hvem bryr seg om det? Om du er godt voksen er det heller ikke unaturlig med rynker, de som eldes naturlig har ofte et bedre utseende enn de som propper seg fulle av botox og lignende, man blir ikke stygg av å ha rynker. Om du stadig får komplimenter ser du nok bra ut. Jobb med selvtillitten din og slutt å snakke/tenke så stygt om deg selv. Tenker du sånn om andre mennesker? Om folk har smilerynker så tenker du vel ikke "huff, nå så hun stygg og gammel ut?" Anonymkode: 5b474...904 3
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, Cronosgjesten skrev: Det er ingen som sier det på en tursti i skogen hvis de ikke synes det der og da. Enorm er du nok ikke mtp høyde og vekt, og når ble stor rumpe og pupper negativt? Noen liker det ikke, andre liker det veldig godt, som med alt annet 😊 Sorry altså men der må jeg nok si deg imot. 86 kg for en kvinne på 173 er overvektig. Hun veier jo mer en en gjennomsnittelig mann som er høyere enn henne Ang det med komplimenter så kan det være både og. Menn kan slenge ut komplimenter kunn for å smiske og tro at det gir stjerne i boken til ham. Samtidig så kan du jo også være ganske pen/søt selv om du har endel ekstra. Er mange som er flink til å skjule de ekstra kg
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men her på KG så er jo alle over 65 smellfeite? Jeg føler jeg er alt for tykk og stygg. Men takk for at dere sier at jeg kanskje der bra ut. Føler de som sier jeg ser bra ut bare er noe de sier til alle kvinner Anonymkode: 6b064...31f Faen så dere kvinner overdriver og setter ting 10x mer ut av perspektiv enn det det virkelig var. De fleste slike tråder så er mange kvinner faktisk overvektig. Men 65 kg er langt fra overvektig . Det er normalvekt vist man er samme høyde som ts. Kan veie opp mot 70 kg i den høyden der og likavell ikke være overvektig....men en gjennomsnittelig mann på 180 veier 80 kg. Ts er 6 kg tyngre. Hun er lavere og hun er kvinne med mindre muskler, muskelmasse så det er overvekt
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, brownbrown skrev: Sorry altså men der må jeg nok si deg imot. 86 kg for en kvinne på 173 er overvektig. Hun veier jo mer en en gjennomsnittelig mann som er høyere enn henne Ang det med komplimenter så kan det være både og. Menn kan slenge ut komplimenter kunn for å smiske og tro at det gir stjerne i boken til ham. Samtidig så kan du jo også være ganske pen/søt selv om du har endel ekstra. Er mange som er flink til å skjule de ekstra kg 58 minutter siden, brownbrown skrev: Faen så dere kvinner overdriver og setter ting 10x mer ut av perspektiv enn det det virkelig var. De fleste slike tråder så er mange kvinner faktisk overvektig. Men 65 kg er langt fra overvektig . Det er normalvekt vist man er samme høyde som ts. Kan veie opp mot 70 kg i den høyden der og likavell ikke være overvektig....men en gjennomsnittelig mann på 180 veier 80 kg. Ts er 6 kg tyngre. Hun er lavere og hun er kvinne med mindre muskler, muskelmasse så det er overvekt Ja jeg sier jo selv at jeg er feit, derfor kan jeg ikke forstå at menn finner meg så attraktiv. Synes jo selv jeg er feit og stygg Anonymkode: 6b064...31f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men her på KG så er jo alle over 65 smellfeite? Jeg føler jeg er alt for tykk og stygg. Men takk for at dere sier at jeg kanskje der bra ut. Føler de som sier jeg ser bra ut bare er noe de sier til alle kvinner Anonymkode: 6b064...31f Kg er kg, den virkelige verden er noe annet. Her drar vi hverandre ned Anonymkode: 6bb4a...34f 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 Sånn ser jeg ut og ja jeg vet jeg har valker under bhen! Anonymkode: 6b064...31f 2
Bambidilla Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 Er dette en bekreftelsestråd? Aner ikke hvordan du ser ut så kan ikke uttale meg om den saken. Hva folk mener om deg her inne har vel neppe noen relevanse uansett, eller hva? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Bambidilla skrev: Er dette en bekreftelsestråd? Aner ikke hvordan du ser ut så kan ikke uttale meg om den saken. Hva folk mener om deg her inne har vel neppe noen relevanse uansett, eller hva? Nei det er det ikke, jeg synes jeg ser tjukk ut. Tør ikke ta bilde av ansiktet da men la ut av kroppen min oppfor deg Anonymkode: 6b064...31f
Bambidilla Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det er det ikke, jeg synes jeg ser tjukk ut. Tør ikke ta bilde av ansiktet da men la ut av kroppen min oppfor deg Anonymkode: 6b064...31f Du må like kroppen din. Siden det er du som lever med den. Dessuten ser det bedre ut med noen kg for mye enn for lite.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke skjønne at jeg får disse komplimentene fra menn, for jeg er jo stygg og gammel? Ja, jeg kler meg i tettsittende klær som ofte for å fremheve formene , men jeg er jo faktisk tjukk og gammel. Har mange rynker når jeg ler. Jeg kan gå tur med venner på en tursti og om vi møter menn så får jeg ofte komplimenter. Så fin du var da og sånne ting. Har opplevd det flere ganger, både av eldre og yngre menn. Kan faktisk ikke forstå hvorofor, fordi jeg er gammel og synes selv jeg er smellfeit. Jg er 173 cm og veier 86 kilo. Har store pupper og ei diger ræv. me det liker de tydeligvis. Jeg sliter endel med dårlig selvtillit av en eller annen grunn pga jeg ser bare feil på meg i speilet Anonymkode: 6b064...31f Når jeg har lyst på fitte kan jeg være ganske raus med komplimentene om jeg føler at det kan bringe meg nærmere målet. Er jeg kåt nok omtaler jeg gjerne ei som er på 5-6 på skalaen som om hun var en 9´er Anonymkode: e9003...992 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg har lyst på fitte kan jeg være ganske raus med komplimentene om jeg føler at det kan bringe meg nærmere målet. Er jeg kåt nok omtaler jeg gjerne ei som er på 5-6 på skalaen som om hun var en 9´er Anonymkode: e9003...992 Uff var det jeg trodde Anonymkode: 6b064...31f 2
Bambidilla Skrevet 10. april 2017 #20 Skrevet 10. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg har lyst på fitte kan jeg være ganske raus med komplimentene om jeg føler at det kan bringe meg nærmere målet. Er jeg kåt nok omtaler jeg gjerne ei som er på 5-6 på skalaen som om hun var en 9´er Anonymkode: e9003...992 Artig. Gjør akkurat det samme med menn. Funker hver gang. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå