AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg googlet meg akkurat frem til at man burde vaske dunputer på 60 grader (som også sto på putene) og bruke vaskemiddel for ull (jeg brukte milo). Nå står vaskemaskinen og går, men den er full av skum! Da leser jeg at milo skummer veldig ved høye temperaturer. Kommer dette til å gå bra? Noen andre som har brukt milo til vask av dunputer? Anonymkode: 2d5b4...9aa
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Det går nok helt fint. I verste fall kan det kanskje ligge igjen "skumrester", men i så fall kjører du bare en skylling eller to ekstra. Det er det vel uansett anbefalt å gjøre med dunputer? Anonymkode: ff2a3...314
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Tenket du ikke eller leste du ikke at du skal redusere mengden milo til det minimale? Det er nemlig forskjell på en dunpute og en vaskemengde ulltøy.l Anonymkode: 390c5...d56
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenket du ikke eller leste du ikke at du skal redusere mengden milo til det minimale? Det er nemlig forskjell på en dunpute og en vaskemengde ulltøy.l Anonymkode: 390c5...d56 Jeg puttet 1/4 kork med milo, men jeg tror det gikk bra. Tok en ekstra skylling - alt skummet var borte. Anonymkode: 2d5b4...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå