AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 På hvilken måte kan man best utelukke menn som kun er ute etter one night stands? Noe man si i begynnelsen så de forstår at man er ute etter å blir kjent med noen, som forhåpentligvis kan bli noe seriøst.. Flere som opplever å ha mange matcher, men at nesten ingen begynner en samtale? Sveiper til høyre på kanskje 1/25, og opplever å matche med så og si alle. Allikevel, veldig få samtaler.. Anonymkode: dd9c6...9e4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte kan man best utelukke menn som kun er ute etter one night stands? Noe man si i begynnelsen så de forstår at man er ute etter å blir kjent med noen, som forhåpentligvis kan bli noe seriøst.. Flere som opplever å ha mange matcher, men at nesten ingen begynner en samtale? Sveiper til høyre på kanskje 1/25, og opplever å matche med så og si alle. Allikevel, veldig få samtaler.. Anonymkode: dd9c6...9e4 Skriv i profilen din hva du er ute etter. Vent med sex til du er trygg på hva intensjonene hans er. Ikke gå på dater som innebærer å drikke alkohol om du ikke kan styre deg selv. Menn er mindre selektive enn kvinner når det kommer til Tinder så det er ingen overraskelse at man får mange matcher. Kan du ikke starte samtalene selv? Det er da ikke så skummelt å gjemme seg bak en tastatur å skrive en melding? Anonymkode: e0316...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 TS her. Å vente med sex er noe jeg vil gjøre uansett, og jeg vil aldri møtes på første date sent på kvelden uansett. Men tenker om det er noe man kan si i starten for å avklare deg, så slipper jeg å bruke opp hans og min tid om vi er ute etter helt forskjellige ting. Du har helt rett i at jeg kan ta initiativet til å snakke først med de jeg har match med, men syns det er litt vanskelig😝 Anonymkode: dd9c6...9e4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Å vente med sex er noe jeg vil gjøre uansett, og jeg vil aldri møtes på første date sent på kvelden uansett. Men tenker om det er noe man kan si i starten for å avklare deg, så slipper jeg å bruke opp hans og min tid om vi er ute etter helt forskjellige ting. Du har helt rett i at jeg kan ta initiativet til å snakke først med de jeg har match med, men syns det er litt vanskelig😝 Anonymkode: dd9c6...9e4 Det er en vanskelig problemstilling fordi en del menn vil bare si det du ønsker å høre "at de er ute etter noe seriøst", men at de faktisk er ute etter et ligg. Du må nesten vurdere dette etter å datet en stund. De fleste menn som kun er ute etter sex faller av etter et par måneder eller uker. Tror ikke det finnes noen enkel måte å finne ut om noen kun er ute etter sex tidlig i datingfasen. Kan du ikke bare skrive f.eks: "Hei! Jeg ser ut i fra bildene dine at du driver med klatring. Hvilken klatreklubb er du medlem i?" Da er samtalen i gang og han kan da skrive tilbake å spørre deg om noe angående din profil. Du vil sikkert som mange andre erfare at det er enkelte mennesker som aldri svarer, men sånn er det med Tinder/Happn. Har hørt folk er vesentlig mer seriøs på nettdatingsider hvor man må betale. Anonymkode: e0316...a9a
Blablab Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte kan man best utelukke menn som kun er ute etter one night stands? Noe man si i begynnelsen så de forstår at man er ute etter å blir kjent med noen, som forhåpentligvis kan bli noe seriøst.. Flere som opplever å ha mange matcher, men at nesten ingen begynner en samtale? Sveiper til høyre på kanskje 1/25, og opplever å matche med så og si alle. Allikevel, veldig få samtaler.. Anonymkode: dd9c6...9e4 Menn som sender meg meld midt på natten, spør hva jeg skal i kveld på fredag/lørdag kveld, spør om jeg har snap før vi har begynt å prate. Og selvfølgelig de som spør "skal vi knulle?". Har vært på to dater med samme fyr som jeg innså var ute etter sex (hadde aldri det). Han poengterte at han ville ta ting sakte, var ekstremt klengete og ville råkline på andre date uten at det falt seg naturlig i det hele tatt. Ellers tar jeg for gitt at menn som går på dater med meg er ute etter å bli kjent med meg. Regner også med at de vil ha sex med meg, men ikke kun det. Og skulle de trekke seg tilbake etter sex antar jeg at de har mistet interessen.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 - Ha attraktive bilder av deg selv, gjerne også fra sosiale settinger. Bildene skal vise at du er a) fysisk attraktiv, b) et sosialt vesen, men c) ikke en partyjente først og fremst. - Ha en bio. Det er veldig mye lettere å sende en jente melding om man har noe å ta utgangspunkt i. Menn med valgmuligheter vil også ha en jente som er mer enn bare pen og skiller seg litt ut dersom det skal være noe mer enn en rulling i høyet. Pluss om teksten viser at du er easy-going og litt kul. Og sørg for at du er logget inn via FB så felles venner kommer opp. Jenter som er venner med en fyr du allerede vet er bra har jo bedre sjanser og utgangspunkt enn en helt "fremmed". Terskelen er også mye høyere for å bare ha sex med noen man har en felles krets med. Anonymkode: 489ae...ca2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 Takk for tips! Har opplevd at flere menn har skrevet i de første meldingene at de ikke er ute etter noe seriøst, og da blir jeg veldig glad for at de sier det rett ut. Skulle ønske folk kunne være ærlige med det, og ikke bruke opp tiden til folk som er ute etter noe seriøst Anonymkode: dd9c6...9e4
dk73 Skrevet 14. april 2017 #8 Skrevet 14. april 2017 Tror ikke du skal legge så mye i det før dere begynner å chatte sammen. Det vil komme frem på ett eller annet vis at den andre er bare ute etter sex. Hjelper ikke at folk har skrevet i profilen sine at de bare er ute etter noe seriøst bare. Jeg gjorde et lite eksperiment med dette på Tinder...hadde en profil helt uten tekst...men fant noen sensuelle Fifty Shades bilder og la i profilen min....fikk overraskende mange matcher....og mange av de damene hadde skrevet i sine profiler at de kun var ute etter noe seriøst og at de som ikke var det kunne sveipe til venstre.... Og viste seg at utrolig mange av damene også kunne tenkt seg et lite eventyr tydeligvis allikevel....men også som en del har skrevet til meg....at det kan jo starte med sex og bli noe seriøst ut av det etterhvert også. Så min erfaring er at utrolig mange damer der ute er nok slik som mannfolka der ute. Tror ikke man skal generalisere for mye, men ha et litt avslappet forhold til Tinder og følge magefølelsen sin og ikke avslå noen før man har gitt de en sjanse til å bli litt kjent med de er min erfaring etter å prøvd det 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 Mange av disse skryte bildene som klatring, natur er bare fake, det eneste det handler om er å skryte. Ikke noe annet. Anonymkode: 51862...48f 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 Jeg møtte veldig mange som var ute etter forhold. Og jeg tror det er fordi jeg selv hadde den viben. Luket fort bort de som bare var ute etter sex, da det syntes godt. Mange tegn å se etter er f.eks. om han er interessert i den ordentlige samtalen, å lære deg å kjenne, om han bare vil møtes med en gang eller om han syns det er fint å snakke litt først. Om han tar deg med på en ekte date, eller om han bare inviterer deg hjem til han/hjem til deg, etc. Er du ute etter noe seriøst kan du også f.eks. spørre spørsmål som; hvorfor er du på Tinder? Når var sist du var i et forhold? og lignende. Anonymkode: 143da...366
dk73 Skrevet 14. april 2017 #11 Skrevet 14. april 2017 Når jeg hadde en seriøs profil der så var det flere damer som åpnet med å si ganske kjapt at om jeg kun var ute etter sex eller ville prate om sex ville de slette meg øyeblikkelig....noe jeg sa var greit. MEN gjett hvem som ofte kom innpå temaet sex i meldingene vi sende....jo det var de damene 😂😂 Så tror ikke man skal være så fokusert på hva andre er ute etter jeg....om man får god kjemi med noen og det er gjensidig så tror jeg det blir noe seriøst ut av det uansett om begge f eks bare var ute etter sex. Tru om man er opptatt av å lage en bra profil....ha en fin og fornuftig profiltekst uten fullt av visdomsord og alt det tullet der....og ha flotte bilder av seg selv....ikke fullt av naturbilder...bilder av barn og dyra dine(husk du skal selge deg inn selv til en potensiell partner) så får man mange bra matcher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå