AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Hei, har problem med mobil, jeg kjøpte nylig ny mobil, og satte Komplettmobil SIM kort i den nye, den gamle mobilen har avsluttet abonnement. Problemet er at jeg skriver sms fra den nye telefonen, men svar-sms jeg mottar kommer på den gamle mobilen! Har dere noe peiling? Jeg prøvde også å ta ut SIM kortet fra den gamle mobilen, for å se om SMS da kom på den nye mobilen, men nei, ingen SMS kom, tok i SIM kortet i den gamle mobilen igjen, og der tikket SMS inn, med klokkeslett min før på mottak.. What to do? Anonymkode: 2df58...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 med klokkeslett 10 min før på mottak Anonymkode: 2df58...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 SMS eller i-messages? For om det er I-messages må du endre mottager hos apple Anonymkode: 899eb...24a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Det står imessages når en skriver sms på den gamle telefonen. Hva mener du med å skifte mottaker hos Apple? TS Anonymkode: 2df58...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Du må deaktivere iMessage på den gamle telefonen, det er bla. beskrevet på Apple Support: https://support.apple.com/en-us/HT203042 Og tilsvarende hvis du har et annet tilsvarende system som iMessage hvis du har noe annet enn Apple på gammel telefon, men jeg kjenner ikke til andre mobilprodusenter som har laget noe tilsvarende. Anonymkode: cfa07...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå