Gå til innhold

Sikler etter russejenter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det snart russetid. Har hatt mange gode erfaringer med russejenter. De er ekstra løsslupne og pågående. Det er liksom jenters hippietid. Sex, drugs og rocknroll. 

Blir snart 30 år, men hadde ikke noe problem med å få knulle russejenter i fjor. Virker som mange russejenter vil ha litt seksuell erfaring i denne perioden med eldre gutter. Flere med samme erfaring?

Anonymkode: b7aec...481

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det snart russetid. Har hatt mange gode erfaringer med russejenter. De er ekstra løsslupne og pågående. Det er liksom jenters hippietid. Sex, drugs og rocknroll. 

Blir snart 30 år, men hadde ikke noe problem med å få knulle russejenter i fjor. Virker som mange russejenter vil ha litt seksuell erfaring i denne perioden med eldre gutter. Flere med samme erfaring?

Når jeg tenker på russejenter tenker jeg på umodne jentunger som er litt yngre enn min datter. Overhode ingen seksuelle følelser der. Jeg foretrekker voksne kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Coolaid skrev:

Når jeg tenker på russejenter tenker jeg på umodne jentunger som er litt yngre enn min datter. Overhode ingen seksuelle følelser der. Jeg foretrekker voksne kvinner. 

Du er nå en kjernekar❤ Hadde bare alle menn hatt samme tankegang som deg☺️

Anonymkode: 4a72b...099

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje heller prøve å oppføre seg litt mer modent?  

Anonymkode: 9367f...afd

• Liker 2
Skrevet

Haha jeg er en gutt på 21, så noen russejenter på butikken igår måtte nesten le litt av hvor små og umodne de så ut. Var nesten som om jeg trodde de hadde stjelt russebuksene, så gjør meg litt kvalm når du sier du nesten er 30:overrasket:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var russ for et par år siden hadde jeg absolutt null interesse av å tilegne meg seksuell erfaring med eldre menn eller å få oppmerksomhet fra dem i det hele tatt. 

Anonymkode: 90417...62b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var russ, syntes jeg 30 år gamle menn var gamle. Og om de i tillegg la seg etter oss jentene, så var de gamle OG EKLE! Du kan tro vi lo av hvor patetiske de virket. 

Anonymkode: 9367f...afd

• Liker 5
Skrevet

Jeg er russ i år og jeg kan garantere deg at så og si ingen av jentene er keene på å ha sex med 30 år gamle menn når det finnes mange kjekke gutter på vår egen alder. 

Ligg unna russejenter, det er kvalmende, patetisk og virker sykt desp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer alltid innlegg om å sikle etter russejenter hvert år!

Anonymkode: 26a70...846

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg til jenter som er ferdig med tenårene og russetiden, ts. Russetid er unntakstilstand, og ikke noe voksne menn skal utnytte. 

Anonymkode: ec2d8...6d8

AnonymBruker
Skrevet

Er 37 og liker russejenter. Men de er veldig avvisende mot meg. Jeg kler meg i nye klær og røyker ikke. 

Anonymkode: 67523...011

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 37 og liker russejenter. Men de er veldig avvisende mot meg. Jeg kler meg i nye klær og røyker ikke. 

Anonymkode: 67523...011

:troest:

Anonymkode: ee019...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...