AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Hei. Gutt 18. Hadde sex i går. Opplevde noe spes da. Er ganske uerfaren, men hatt sex noen ganger før, har aldri skjedd tidligere. Hun jeg hadde sex med er 26 å mye erfaring og første gang med henne. For å varsle henne, sa jeg fra at får raskt orasme. Det skal vi bli to om sa hun å gliste. Jeg var supertent noe hun så uten på den trange jeansen min. Fikk vrengt av meg klæra i en fei. Hun begynte å suge meg, orgasmen holdt på å komme med en gang. Jeg stønnet ut å jukketvi mot. Hun stanset i det rykningene kom. Orgsmen stanset, jeg stønnet forsett. Etter en stund fortsatte hun. Det samme gjentok seg masse ganger. Holdt på å bli gal, aldri opplevd noe så sjukt deilig uten at jeg kom. Hun må ha holdt på en time, føltes som evigheter. Men tilslutt fortsatte hun, jeg strammet alle musklene i kroppen min. Stønnet intenst, aldri opplevd noe så sjukt deilig. Når orgasmen hvilket å være over, var det fortsatt deilig. Hun bare fortsatte å etter bare en liten stund skjedde de på nytt. Hun merket det, jeg ble mer og mer intens i bevegelsene før jeg på ny strammet alle musklene i kroppen min å stivnet når orgasme nr. 2 kom. Det kom flere orgasmer senere, men første gang det har kommet dobbelt orgasme. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 732dc...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Det var da måte på til erotisk novelle. Dødde av latter når jeg kom til "jeg var supertrent" og det mistet all troverdighet Anonymkode: d92f7...a63 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da måte på til erotisk novelle. Dødde av latter når jeg kom til "jeg var supertrent" og det mistet all troverdighet Anonymkode: d92f7...a63 Mente sef. Supertent. Autokorrektur tar av og til styingen. Anonymkode: 732dc...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Hemmingroad skrev: 😂 Hva mener du med det? Spør bare om en hendelse som skjedde og får latter å teite svar på rettskriving ☝ Anonymkode: 732dc...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Noen andre som har? Anonymkode: 732dc...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 Blitt avvist hos Cupido nå, så poster du den her? Anonymkode: 2a822...907 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blitt avvist hos Cupido nå, så poster du den her? Anonymkode: 2a822...907 Cupido, vet ikke om jeg kjønner helt hva du mener , er jeg på feil forum eller? Anonymkode: 732dc...ccf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå