AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg har vært på et par tinder dater hvor det virker som at det har vært normalen å møtes til en øl rundt 20.00 en kveld. Men nå har jeg snakka litt med en fyr som foreslo å møtes kl 12.00 til en kaffe. Kjenner jeg blir så usikker😶 Er i utgangspunktet litt sjenert, så jeg setter veldig pris på å kunne ta en øl for å roe meg ned og tørre å gi mer av meg selv, så er litt bekymret for hvordan det blir å møtes sånn første gang.. Hva har dere pleid å snakke om/gjøre på edru tinder dates? (1 date). Anonymkode: 35409...969
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Enten gå en tur og prate eller ta en kaffe og prate Anonymkode: 20f44...2c1
annebanane Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Samtaleemnene blir vel ikke endret av bare èn øl? Snakker om akkurat det samme på en dagsdate som en kveldsdate; hvem vi er, hva vi liker, hva vi har gjort i livet, osv osv
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Jeg synes det er helt ypperlig å møtes edru og bare ta en kaffe. Hvis man dater mye (som jeg gjør) og skal drikke seg til mot på hver date, så blir det fort dyrt og mange kalorier. Men skal sies at jeg har gjort mange forskjellige aktiviteter edru på første date. Trent diverse greier, klatret, spilt minigolf, vært på museum, laget vafler. Det er fint å gjøre en aktivitet, da blir det fokus på aktiviteten og man har noe helt naturlig å prate om hvis man synes det er vanskelig å sitte sånn rett overfor hverandre og prate om seg selv. Det fine med å møtes midt på dagen er at man kan møtes igjen på kvelden samme dag om ting klaffer. Eller så kan man utvide daten til å være både kaffe og middag. Anonymkode: fed63...26e 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Har vært på dater der motparten måtte drikke seg til mot og det er jo synd. Jeg foretrekker å være edru og snakke med edru mennesker. Men når motparten insisterer på å stikke ut å ta et par øl, må det vel bli sånn. Hadde sikkert blitt kritisert for å være gjerrig om jeg hadde sagt at jeg heller ville ta en kaffe. Anonymkode: 3b01d...396
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er helt ypperlig å møtes edru og bare ta en kaffe. Hvis man dater mye (som jeg gjør) og skal drikke seg til mot på hver date, så blir det fort dyrt og mange kalorier. Men skal sies at jeg har gjort mange forskjellige aktiviteter edru på første date. Trent diverse greier, klatret, spilt minigolf, vært på museum, laget vafler. Det er fint å gjøre en aktivitet, da blir det fokus på aktiviteten og man har noe helt naturlig å prate om hvis man synes det er vanskelig å sitte sånn rett overfor hverandre og prate om seg selv. Det fine med å møtes midt på dagen er at man kan møtes igjen på kvelden samme dag om ting klaffer. Eller så kan man utvide daten til å være både kaffe og middag. Anonymkode: fed63...26e Takk for tips til ting å gjøre Tror det blir vanskelig for meg å sitte rett ovenfor hverandre på kafé første gangen, mtp at jeg er litt tilbakeholden i begynnelsen. Så å f.eks dra på en kunstutstilling for eksempel hadde vært supert. Syntes ofte stemningen blir litt løsere og ikke så stiv og full av forventningspress om man møtes til en øl isteden på en pub eller noe slikt, istedenfor til kaffe på dagtid Jeg mener ikke at jeg foretrekker å drikke med dritings, det er stor forskjell! ts Anonymkode: 35409...969
Gjest Froning Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips til ting å gjøre Tror det blir vanskelig for meg å sitte rett ovenfor hverandre på kafé første gangen, mtp at jeg er litt tilbakeholden i begynnelsen. Så å f.eks dra på en kunstutstilling for eksempel hadde vært supert. Syntes ofte stemningen blir litt løsere og ikke så stiv og full av forventningspress om man møtes til en øl isteden på en pub eller noe slikt, istedenfor til kaffe på dagtid Jeg mener ikke at jeg foretrekker å drikke med dritings, det er stor forskjell! ts Anonymkode: 35409...969 Jeg skjønner hva du mener, men.. Kom deg ut av komforsonen din! Ingen har dødd av litt kleinhet, og du vil ikke bli mindre tilbakeholden av deg når du alltid må lene deg på "et par pils" for å bli kjent med noen. Sansynligheten er stor for at du vil vokse på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå