Gå til innhold

D-Mannose

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Noen som bruker D-Mannose mot UVI? Jeg sliter mye med UVI og bestilte det. Hvordan har det funket for dere, og hvor mange/ofte tar du tabletter? :)

Anonymkode: 33df8...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg drikker heller mye vann og tar c-vitamin.

Anonymkode: 3fa28...27d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det jevnt og det funker. Har kommet meg av antibiotikakarusellen og er glad for det! Jeg blir oppblåst i magen men tar heller det hver bidige gang jeg tar d-mannose enn å ha uvi! Av en eller annen grunn tåler jeg kapslene bedre en det løse pulveret. Du må finne din egen dosering, jeg fant ut at hvis uvi'en har slått ut så måtte jeg overdosere litt. Det tok bare et par timer så var smertene borte. Nå tar jeg tre kapsler forebyggende etter samleie for det er da jeg har fått det før. Merk at d-mannose bare virker på uvi som er forskyldt av e.coli-bakterien. Håper alle som sliter med dette, både kvinner og menn, sjekker ut dette naturmiddelet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøvde men opplevde mer irritasjon i urinveiene, rett etter at jeg startet å ta det. Leste litt rundt på nett og så at noen mener enkelte reagerer på D-mannose ved å bli mer irritert i urinveiene. Jeg brukte forøvrig pulver så mulig det hadde fungert bedre med kapsler for meg.

Anonymkode: 5a1d6...262

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Noen som bruker D-Mannose mot UVI? Jeg sliter mye med UVI og bestilte det. Hvordan har det funket for dere, og hvor mange/ofte tar du tabletter? :)

Kan du være snill og komme med en link så vi slipper å lete etter hva du snakker om?

Anonymkode: 4cac3...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du være snill og komme med en link så vi slipper å lete etter hva du snakker om?

Anonymkode: 4cac3...a2c

Hvis du har brukt det og har erfaringer, vet du hva det er. Hvis du ikke har prøvd det og lurer på hva det er, er det bare å google.

Anonymkode: 5a1d6...262

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for svar alle sammen :) Jeg bestilte denne  https://no.iherb.com/pr/p/525

Det står jeg skal ta 3 kapsler 1-3 ganger om dagen. Synes bare det hørtes veldig mye ut.

Håper det funker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...