linky Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 skal dere ha menykort i bryllupet deres? lager dere menykort og bordkort selv? fikk også høre at det heller ikke var så vanlig med kirkeprogram? hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 19. desember 2004 #2 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi skal ha bordkort men ikke menykort.Vi skal ha et festprogram der alt sånn står. Vi skal ha kirkeprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. desember 2004 #3 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi skal ikke gifte oss i kirken så kommer ikke til å trange kirkeprogram. Alt det andre skal jeg lage selv; bordkort, menykort, invitasjoner og serviettringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oylo Skrevet 19. desember 2004 #4 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi skal ha en slags form for bordkort.. se link og bordkort. http://www.dbas.no/Bryllupstips/smls_borde...t/lage_pynt.asp Tror det blir så mye annet på bordet at jeg tror denne løsningen er fin. Greit når gjestene begynner å røre på seg litt, så finner de i allefall glasset sitt når de kommer tilbake til bordene. Vi skal ha menyen i fest/sangheftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 19. desember 2004 #5 Del Skrevet 19. desember 2004 vi skal male navnene på rødvins glass, menyen skal stå inni sang hefte, som vi lager selv. Vi skal ha kirke program, synes det er det greieste. Sangene så i dem, så slipper man å bruke de sang bøkene. eller salmebøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. desember 2004 #6 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi bruker menykortet som nordkort og skriver navnene på forsiden. Sangheftet går inni menykortet som blir ett A4 ark brettet på langs. Vi trykker opp kirkeprogram selv som min søster og hennes kjæreste skal dele ut i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 19. desember 2004 #7 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi laget alt selv; kirkeprogram, bordkort/sanghefte/meny. I sangheftet hadde vi: Navn og personlig hilsen til hver gjest Bordoppsett Gjestepresentasjon Bryllupsfest-vett Ting og tang om overtro og bryllup På hver side hadde vi små notater om bryllup. Bakerst kom sangene i rekkefølge. Hadde borkort i tillegg, noe som egentlig var unødvendig i.o.m. at sangheftene kunne blitt brukt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maki.. Skrevet 19. desember 2004 #8 Del Skrevet 19. desember 2004 A4 ark brettet på langs. quote] sånn gjør vi det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. desember 2004 #9 Del Skrevet 19. desember 2004 Ang. spørsmålet ditt om serviettringer Brudzilla. Er ikke helt sikker enda (jeg har jo masser av tid), men har tenkt på et par alternativer. En ide er en fin "ståltråd" som jeg trer med perler i våre farger, ellers så er det mulig jeg gjør det enda enklere. Vi skal bruke tapet til invitasjonene, mulig jeg synes det holder med bare en 3 cm bred remse fin tapet festet rundt serviettene kan holde. (det er et eksempel på linken Oylo la ut, men jeg vil nok ha farget tapet på hvit serviett tror jeg....) Men, som sagt, har absolutt ikke bestemt meg så kommer nok til å følge med på denne tråden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. desember 2004 #10 Del Skrevet 22. desember 2004 Vi skal ha menykort, bordkort og kirkeprogram i tillegg til invitasjonene. Sammen lager vi alt selv - for oss er dette mye av moroa i planleggingen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 22. desember 2004 #11 Del Skrevet 22. desember 2004 Vi skal ha menykort, bordkort og kirkeprogram i tillegg til invitasjonene. Sammen lager vi alt selv - for oss er dette mye av moroa i planleggingen! :-) samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. desember 2004 #12 Del Skrevet 27. desember 2004 Me skal ha invitasjonar, bordkort, kyrkjeprogram og songhefte med meny i same stilen. Me lagar alle sjølve, held faktisk på akkurat i dette augneblink! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå