Gå til innhold

20 spørsmål

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

DVDspiller

Nei, nå beveger du deg litt for langt unna igjen. Dog i gamledager kunne man bruke en dvdspiller for det jeg er ute etter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

#19: DVD-spiller

Du får siste og en ny sjanse, se svaret over. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, dillyduzit skrev:

Du får siste og en ny sjanse, se svaret over. 

Venter til du har svart Gladius :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, brillesilje skrev:

#20 VR-briller?

Nei

-

Da er vi oppe i 20, og ordet jeg lette etter var: TVSERIE.

Grunnen til at jeg har oppgitt det som jeg har oppgitt er; tv, hovedsakelig bygget opp av mineraler i forhold til metaller, men kan være innom planteriket.  Serien kan være bygget opp av både planteriket og dyreriket, og i mine øyne er dette konkret av den grunn: du kan se, høre og ta på objektet (henholdvis dersom du holder en plate av det, minnebrikke) En sikkelig påskenøtt altså. 

Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev:

VHS film

Dessverre for sent ute, men nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikkje tv-serie abstrakt? vil påstå det er eit åndsverk, du kan ikkje ta på og sanse den.

Endret av Gladius Veritatis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gladius Veritatis skrev:

er ikkje tv-serie abstrakt?

Tok ut i fra definisjonen; se på og høre på og kunne ta på. Du kan teknisksett ta på en tvserie dersom du holder den i en plateformat, men altså det er mulig jeg tar feil, tok en råsjans og loggen ser vel noe ala slik ut; tvserie abstrakt eller konkret -> -> -> ->

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dillyduzit skrev:

Nei

-

Da er vi oppe i 20, og ordet jeg lette etter var: TVSERIE.

Grunnen til at jeg har oppgitt det som jeg har oppgitt er; tv, hovedsakelig bygget opp av mineraler i forhold til metaller, men kan være innom planteriket.  Serien kan være bygget opp av både planteriket og dyreriket, og i mine øyne er dette konkret av den grunn: du kan se, høre og ta på objektet (henholdvis dersom du holder en plate av det, minnebrikke) En sikkelig påskenøtt altså.

Dessverre for sent ute, men nei. 

Ville nok kalt denne abstrakt, men du var sporty som stod for oppgaven :tommelopp:

Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev:

er ikkje tv-serie abstrakt?

Jau :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Ville nok kalt denne abstrakt, men du var sporty som stod for oppgaven :tommelopp:

Jau :)

Faen da, da tok jeg feil, beklager for det :( Da holder jeg meg til å svare på spørsmål heretter :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ut i fra definisjonen; se på og høre på og kunne ta på. Du kan teknisksett ta på en tvserie dersom du holder den i en plateformat. 

Jeg skjønner resonnementet, men da måtte du ha forholdt deg til et konkret medium tv-serien kunne lagres på, som f.eks. DVD-plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da, da tok jeg feil, beklager for det :( Da holder jeg meg til å svare på spørsmål heretter :ninja:

NEEEEEEIIIII det er da bare hyggelig å lære mens man underholdes :laugh:  :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner resonnementet, men da måtte du ha forholdt deg til et konkret medium tv-serien kunne lagres på, som f.eks. DVD-plate.

Selvfølgelig, da skal jeg huske det til neste gang, igjen for alle dere; beklager på det sterkeste :/ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar vi flere omganger? Jeg kan stå for oppgaven. Skal sørge for at den blir lett :blush:  Har jo nettopp kommet igang!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du skal fortsette å lage oppgaver :blomst:  :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEIIIII det er da bare hyggelig å lære mens man underholdes :laugh:  :klemmer:

Dobbelpost; Joa, men man sitter her ganske flau fordi man i enkelte tilfeller ikke klarer å skille mellom konkret og abstrakt :fnise::rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vi flere omganger? Jeg kan stå for oppgaven. Skal sørge for at den blir lett :blush:  Har jo nettopp kommet igang!

Jeg er med! :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...