dillyduzit Skrevet 12. april 2017 #661 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: #8 Iris? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #662 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Jeg kan ingenting om planter... Men som en kuriositet til tråden (til minne om Knut Borge), så var det ikke Knut Borge som var opprinnelig programleder for radioprogrammet. Det var det faren til en av våre største komikere (Trond Kirkvaag) som var, nemlig Rolf Kirkvaag, også kjent som Sjonkel Rolf og verten til Titten Tei (Andre von Drei) Endret 12. april 2017 av Dr. A. Kula 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. april 2017 #663 Del Skrevet 12. april 2017 #9 Tulipaner har mer rett høyde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #664 Del Skrevet 12. april 2017 purreløk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. april 2017 #665 Del Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg kan ingenting om planter... Men som en kuriositet til tråden (til minne om Knut Borge), så var det ikke Knut Borge som var opprinnelig programleder for radioprogrammet. Det var det faren til en av våre største komikere (Trond Kirkvaag) som var, nemlig Rolf Kirkvaag, også kjent som Sjonkel Rolf og verten til Titten Tei (Anre von Drei) 1 Du har helt defintivt hørt om planten jeg til frem til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. april 2017 #666 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: #9 Tulipaner har mer rett høyde. Ordet: TULIPANER ville jeg frem til. Det virker som de har en "fast" høyde, men de som står på bordet mitt her nå har vokst seg sabla høye. Den som har et ord, er de mer enn velkommene til å forsette Endret 12. april 2017 av dillyduzit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. april 2017 Forfatter #667 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg kan ingenting om planter... Da er vi to Det er mulig at noen av dem trenger vann 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: #9 Tulipaner har mer rett høyde. Men hverken iris eller tulipaner er et ord som er sammensatt av to ord Uansett, gratulere Endret 12. april 2017 av Zenobia 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. april 2017 Forfatter #668 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Ordet: TULIPANER ville jeg frem til. Det virker som de har en "fast" høyde, men de som står på bordet mitt her nå har vokst seg sabla høye. Men.. er tulipan sammensatt av to ord? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. april 2017 #669 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Ordet: TULIPANER ville jeg frem til. Det virker som de har en "fast" høyde, men de som står på bordet mitt her nå har vokst seg sabla høye. Takk for fin oppgave Jeg ønsker dere en fortsatt fin dag og God Påske Vi sees senere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #670 Del Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: Da er vi to Det er mulig at noen av dem trenger vann Men hverken iris eller tulipaner er et ord som er sammensatt av to ord Å, vann? Derfor de ikke lever så lenge... Enig, tulipaner er ikke to ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. april 2017 #671 Del Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: Da er vi to Det er mulig at noen av dem trenger vann Men hverken iris eller tulipaner er et ord som er sammensatt av to ord Akkurat nå, Zenobia skrev: Men.. er tulipan sammensatt av to ord? Vet dere hva, det der gikk rett og slett på automatikk, og det beklager jeg så mye! Har sovet litt for lite de siste dagene, så jeg tror nok jeg holder meg unna med å tenke på flere ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. april 2017 Forfatter #672 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Vet dere hva, det der gikk rett og slett på automatikk, og det beklager jeg så mye! Har sovet litt for lite de siste dagene, så jeg tror nok jeg holder meg unna med å tenke på flere ord Synes vi har en hyggelig tone her i tråden, og det er fort gjort å blingse, enten på den ene eller den andre måten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. april 2017 #673 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Vet dere hva, det der gikk rett og slett på automatikk, og det beklager jeg så mye! Har sovet litt for lite de siste dagene, så jeg tror nok jeg holder meg unna med å tenke på flere ord Alle kan gjøre feil, og jeg håper å få flere oppgaver fra deg og alle de andre her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. april 2017 Forfatter #674 Del Skrevet 12. april 2017 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg kan ingenting om planter... Men som en kuriositet til tråden (til minne om Knut Borge), så var det ikke Knut Borge som var opprinnelig programleder for radioprogrammet. Det var det faren til en av våre største komikere (Trond Kirkvaag) som var, nemlig Rolf Kirkvaag, også kjent som Sjonkel Rolf og verten til Titten Tei (Andre von Drei) Synes dette var et hyggelig innspill! Sånne kuriosa passer godt i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #675 Del Skrevet 12. april 2017 Tar ansvar og slenger ut ett nytt. Ordet betsår (igjen av to ord sammensatt til ett, er abstrakt men relatert til dyreriket. Kan også være konkret, men det er ikke den forståelsen vi normalt vil forbinde med ordet Feilen er tilgitt Dilly, jeg gjorde selv en feil, og vet hvor lett det er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #676 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Zenobia skrev: Synes dette var et hyggelig innspill! Sånne kuriosa passer godt i tråden Husker godt vi hørte på 20 spørsmål med Rolf Kirkvaag på radioen "i gamle dager" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. april 2017 Forfatter #677 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tar ansvar og slenger ut ett nytt. Ordet betsår (igjen av to ord sammensatt til ett, er abstrakt men relatert til dyreriket. Kan også være konkret, men det er ikke den forståelsen vi normalt vil forbinde med ordet Feilen er tilgitt Dilly, jeg gjorde selv en feil, og vet hvor lett det er. Bra noen tar ansvar Jeg må nå ta hensyn til min rumlende mave og klokken. Hvis ordet ikke er gjettet innen jeg er tilbake, fortsetter jeg da. Hei så lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. april 2017 #678 Del Skrevet 12. april 2017 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tar ansvar og slenger ut ett nytt. Ordet betsår (igjen av to ord sammensatt til ett, er abstrakt men relatert til dyreriket. Kan også være konkret, men det er ikke den forståelsen vi normalt vil forbinde med ordet Feilen er tilgitt Dilly, jeg gjorde selv en feil, og vet hvor lett det er. #1 Inneholder ordet en dyreart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #679 Del Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: #1 Inneholder ordet en dyreart? Nei. det er vel heller at det ikke finnes noen dyreart som ikke har ene delordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. april 2017 #680 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. det er vel heller at det ikke finnes noen dyreart som ikke har ene delordet. #2 Er det ene ordet dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå