AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 Denne sesongen går jo på norsk tv nå, men getboksen har hoppa over et par episoder, og det er en stund siden jeg så på serien, så jeg har sett nå at både episode 5 og 10 ikke er tatt opp. Finnes det noe lovlig nettsted jeg kan se dem, betale et engangsbeløp eller noe? Episode 5 ligger ikke lenger på sumo. Anonymkode: 2ce2b...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Er du sikker på at du ikke kan kjøpe enkeltepisoder fra Get? Jeg har Altibox, og kan kjøpe de episodene jeg måtte ønske (25,- kr pr stk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Del Skrevet 10. april 2017 Hmm, det vet jeg ikke. Tror ikke det, de har en sånn repriseordning-greie hvor ting ligger en ukes tid inni en app på tv'n, men det er for lenge siden episoden gikk på tv til at den er tilgjengelig. Er vel pga rettigheter. Men det skal jeg undersøke, takk for tips! Hadde Altibox før, men måtte ha Get da vi flytta. Like Altibox bedre! Fant ut at den andre episoden jeg mangla (som visst var 11 og ikke 10) gikk i reprise i går, så den fikk jeg redda inn. Men veldig irriterende å ikke få sett videre uten å lese recap pga at boksen ikke fikk med seg 5ern. First world problems, ass. Anonymkode: 2ce2b...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 23. april 2017 #4 Del Skrevet 23. april 2017 Tv 2 Sumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Del Skrevet 23. april 2017 Uhm.. Homeland er jo en netflix-serie, så alt ligger der. Anonymkode: 5456b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 24. april 2017 #6 Del Skrevet 24. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Uhm.. Homeland er jo en netflix-serie, så alt ligger der. Anonymkode: 5456b...538 Niks. Sesong 6 ligger ikke på Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Del Skrevet 24. april 2017 Stemmer som siste poster skriver, den siste sesongen er ikke på netflix. Det viste seg at jeg fikk kjøpt episoden via Get. Anonymkode: 2ce2b...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetsPlay Skrevet 25. april 2017 #8 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg pleier å se på recap videoer på YouTube når jeg skal starte på en ny sesong av en tv serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå