Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe apple watch til mannen til bursdag. Ville ikke kjøpe første generasjon, men nå er jo andre generasjon kommet. Han er en helt gjennomsnittlig størrelse, kanskje litt mindre, 25 år og jobber i anleggsbransjen. Jeg vet han ønsker seg dette, men hadde aldri kjøpt det selv, jeg vet derfor ikke hvilken farge eller noen ting om det han ønsker seg. Han blir uansett glad for alt. 

Hvilken størrelse bør jeg kjøpe 38 eller 42 mm ? Ser noen kaller det dame- og herremodell, men og at noen selger 42 mm og kjøper 38 mm. Kan dere komme med synspunkter? 

Jeg synes den nye med blå farge og roségull er veldig fin, men den er vell strengt tatt litt feminin? Jeg synes svart er så ufattelig kjedelig, men det er kanskje den som passer best? Kan en mann ha hvit farge? Og sportsbånd eller ikke?

Håper noen har litt peiling. Tusen takk:hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke direkte noen dame- og herremodell av applewatchen, det kommer jo mye an på hvor store håndledd man har, og hva man liker :) Jeg har en 38mm som passer meg perfekt, og samboeren har en 42 mm han syns er knall :) Men jeg tror om jeg skulle kjøpt uten at han visste, så ville jeg nok gått for en 42 mm.

Jeg har en rosegull selv, 1 gen - men allikevel, jeg syns fargen er veldig feminin. Men regner med du kjenner han såpass godt om du tror han kunne gått med noe slik :) Min første tanke er at svart eller sølv er vel det mest nøytrale.

Sportsbåndet passer fint til alle, og hvitt passer fint uansett kjønn :) Det er jo uttallige farger på bånd man kan kjøpe i tillegg, så der kan man jo evt kjøpe nytt om man enten vil ha noe å bytte i, eller syns fargen er kjip. Det finnes jo også nylonbånd til klokkene, om man vil ha noe annet enn sport, lær eller stål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...