AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 Ser at mange på bilder kun har øyne og munn om dere skjønner, ingen streker rundt munnen eller noe, kun 100% glatt hud, selv om de smiler. Jeg får en hel haug linjer og streker i ansiktet, spesielt i kinnene, under øynene og rundt munn selv om dette ikke syns i speilet, og jeg har heller ingen rynker da jeg bare er 21 år og bruker høy solfaktor. Hva kommer dette av? Har ingen bilder av meg fra de siste 3 årene pga dette. Anonymkode: aea79...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Del Skrevet 9. april 2017 Gener... skyld på foreldrene dine. Anonymkode: f5ea5...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. april 2017 #3 Del Skrevet 9. april 2017 Det har med lyssetting å gjøre. Skal du ta selfier, ta dem ute i overskyet vær. Da blir ikke linjene så markerte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Del Skrevet 9. april 2017 Gener, botox, sminke, lyssetting Anonymkode: 69beb...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Del Skrevet 9. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gener... skyld på foreldrene dine. Anonymkode: f5ea5...b18 Er jo bare på bilder. Har en ung og stram hud. Anonymkode: aea79...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Del Skrevet 9. april 2017 Skjønnhetsfilter. Anonymkode: c6d1d...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #7 Del Skrevet 9. april 2017 17 minutter siden, Honey Dew skrev: Det har med lyssetting å gjøre. Skal du ta selfier, ta dem ute i overskyet vær. Da blir ikke linjene så markerte Hm, det kan jeg prøve. Blir jo grei på gamle kameraer, men på det nye iPhonekamera ser jeg 15 år eldre ut. Anonymkode: aea79...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg har også en markert kjeve og hake, på bilder (selfies spesielt) blir den heller rund og huden blir pløsete og henger litt over kjeven. Anonymkode: aea79...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #9 Del Skrevet 9. april 2017 Filter, lys og bildekvalitet. Eventuelt redigering også. Ofte lett å se eldre ut på bilder hvis man smiler. Har blitt overrasket over hvor gamle mange bekjente ser ut på FB-bilder, de ser jo yngre ut i virkeligheten. Anonymkode: 46e4a...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #10 Del Skrevet 9. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filter, lys og bildekvalitet. Eventuelt redigering også. Ofte lett å se eldre ut på bilder hvis man smiler. Har blitt overrasket over hvor gamle mange bekjente ser ut på FB-bilder, de ser jo yngre ut i virkeligheten. Anonymkode: 46e4a...c2e Har merket det med smilet, mye mindre linjer når ansiktet er alvorlig, men da ser jeg ikke særlig fin ut heller dessverre Anonymkode: aea79...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå