Gå til innhold

Hvorfor får jeg masse streker og linjer i ansiktet på bilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at mange på bilder kun har øyne og munn om dere skjønner, ingen streker rundt munnen eller noe, kun 100% glatt hud, selv om de smiler.

Jeg får en hel haug linjer og streker i ansiktet, spesielt i kinnene, under øynene og rundt munn selv om dette ikke syns i speilet, og jeg har heller ingen rynker da jeg bare er 21 år og bruker høy solfaktor. Hva kommer dette av? Har ingen bilder av meg fra de siste 3 årene pga dette. 

Anonymkode: aea79...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gener... skyld på foreldrene dine.

Anonymkode: f5ea5...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med lyssetting å gjøre. Skal du ta selfier, ta dem ute i overskyet vær. Da blir ikke linjene så markerte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gener... skyld på foreldrene dine.

Anonymkode: f5ea5...b18

Er jo bare på bilder. Har en ung og stram hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det har med lyssetting å gjøre. Skal du ta selfier, ta dem ute i overskyet vær. Da blir ikke linjene så markerte

Hm, det kan jeg prøve. Blir jo grei på gamle kameraer, men på det nye iPhonekamera ser jeg 15 år eldre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også en markert kjeve og hake, på bilder (selfies spesielt) blir den heller rund og huden blir pløsete og henger litt over kjeven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Filter, lys og bildekvalitet. Eventuelt redigering også. Ofte lett å se eldre ut på bilder hvis man smiler. Har blitt overrasket over hvor gamle mange bekjente ser ut på FB-bilder, de ser jo yngre ut i virkeligheten. 

Anonymkode: 46e4a...c2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filter, lys og bildekvalitet. Eventuelt redigering også. Ofte lett å se eldre ut på bilder hvis man smiler. Har blitt overrasket over hvor gamle mange bekjente ser ut på FB-bilder, de ser jo yngre ut i virkeligheten. 

Anonymkode: 46e4a...c2e

Har merket det med smilet, mye mindre linjer når ansiktet er alvorlig, men da ser jeg ikke særlig fin ut heller dessverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...