AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Da jeg var mindre brukte jeg hyppig klara-klok til å spørre om store og små ting i livet, og det var fint å både lese og få tilbakemeldinger fra voksne personer som jeg ikke hadde noen relasjon til. Hvorfor kunne ikke regjeringen sette av noen kroner slik at klara-klok kunne fortsette som spørretjeneste for unge? Den hadde jo en kjempeverdi. Anonymkode: 559a1...62b 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Hæ er tjenesten lagt ned? Brukte det mye på us. Senere sluttet jeg da jeg fikk dårlige svar... Anonymkode: 1f35d...975
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Man kan spørre og få svar på ung.no Anonymkode: 00c6a...fdf
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Barn kan spørre på nettsiden til barneombudet. Der får de seriøse svar fra voksne mennesker. Anonymkode: c0c22...27d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Barn kan spørre på nettsiden til barneombudet. Der får de seriøse svar fra voksne mennesker. Anonymkode: c0c22...27d På Klara-Klok fikk man svar fra helsesøster, psykolog osv. Seriøse voksne mennesker. Anonymkode: c14ee...e4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå