AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Hva er grunnen til det? Ser jo til stadighet at menn blir oppfordret til å ha profiltekst. Gjelder det kanskje ikke for kvinner? Anonymkode: 061f6...a29
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Nei, for menn leser den ikke. Anonymkode: 671e6...d37 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Jeg har profiltekst, aner ikke hva andre kvinner har. Kanskje det er derfor jeg har mer suksess på Tinder enn det ser ut til at en del jenter har? Menn sender meg som regel personlig melding med referanse til noe i teksten. Anonymkode: dde03...06c 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Har intrykk at det gjelder begge kjønn. Og det er vel de kvinnene som selv har profiltekst som oppfordrer menn til å ha det og omvendt. Anonymkode: 6d7f6...d62 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Jeg bryr meg ikke om en mann har tekst eller ikke. Ser som regel hva slags type fyren er ut ifra bildene uansett. Men om man er ute etter en "søndagskjæreste" eller "uskyldig moro" er det veldig innafor å skrive det i teksten. Anonymkode: 406a4...968 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 Kvinner trenger ikke profiltekst, faktisk bør de ikke ha profiltekst. Damer får allerede så massivt med henvendelser, at de hadde blitt fullstendig overveldet om de hadde hatt profiltekst i tillegg. Anonymkode: 1a728...7bf 1
JackIost Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 Å ha tekst gir liten gevinst. Om bildene er bra, så er det bra nok, faktisk kan en dårlig tekst (ev. en grei tekst som flere men ikke alle finner tiltalende) være ødelegge selv om bildene er bra, og da er det jo like greit med ingen tekst 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner trenger ikke profiltekst, faktisk bør de ikke ha profiltekst. Damer får allerede så massivt med henvendelser, at de hadde blitt fullstendig overveldet om de hadde hatt profiltekst i tillegg. Anonymkode: 1a728...7bf Hvor kommer dette dritet fra? Kommer opp i alle tråder. Tipper du er mann? Anonymkode: 406a4...968 2
Sykkelkopp Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer dette dritet fra? Kommer opp i alle tråder. Tipper du er mann? Anonymkode: 406a4...968 Profiltekst kan forbedre en profil ja, men å trenger kvinner strengt tatt ikke profiltekst for å få matcher
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 Hadde tekst og ingen leste den så jeg slettet den. Anonymkode: 9ab9d...d66
meeeg9 Skrevet 9. april 2017 #11 Skrevet 9. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, for menn leser den ikke. Anonymkode: 671e6...d37 Menn ser kun på det overfladiske. Hvor deilig dama er, så derfor leser de ikke. 3
JackIost Skrevet 9. april 2017 #12 Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, meeeg9 skrev: Menn ser kun på det overfladiske. Hvor deilig dama er, så derfor leser de ikke. For begge kjønn er det nok slik at om man ikke likte personen ut fra bildene, så spiller teksten heller liten rolle 1
skogsvandreren Skrevet 9. april 2017 #13 Skrevet 9. april 2017 Jeg sjekker alltid om jentene skriver eller ikke, tar de som skriver mer serriøst. Utrolig mange useriøse som ødelegger datingsidene 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 Selv har jeg ikke Tinder, men venninnen min har valgt å skrive en lengre profiltekst. Hun er seriøs om å finne seg en kjæreste. Da jeg hadde en Tinder-profil brukte jeg ikke profilen seriøst, og hadde kun en slags vits hvor man egentlig skal ha profilteksten, som fungerte forøvrig bra som en icebreaker for enkelte. Anonymkode: 60d27...be6
Apollonia Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner trenger ikke profiltekst, faktisk bør de ikke ha profiltekst. Damer får allerede så massivt med henvendelser, at de hadde blitt fullstendig overveldet om de hadde hatt profiltekst i tillegg. Anonymkode: 1a728...7bf 8 timer siden, Sykkelkopp skrev: Profiltekst kan forbedre en profil ja, men å trenger kvinner strengt tatt ikke profiltekst for å få matcher Tull og tøys. Poenget er jo å få gode matcher? Jeg har eksperimentert litt med begge deler, og man får faktisk færre matcher, med høyere kvalitet, dersom man har profiltekst. Å ha en profiltekst med tre setninger eller mer gjør at du slipper overfladiske playere, for det blir for mye lese, og de mer interessante mennene (og kvinnene) du har noe felles med sveiper gjerne høyre, og starter en samtale med utgangspunkt i teksten. Er du ute etter fuckboys og likesanking bør du selvsagt fortsette å ha en tom profil, men for oss som ønsker å treffe interessante mennesker vi kobler med, er tekst helt klart en fordel, også for kvinner. 1
JackIost Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 29 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Jeg sjekker alltid om jentene skriver eller ikke, tar de som skriver mer serriøst. Utrolig mange useriøse som ødelegger datingsidene Mange useriøse damer uten profiltekst som ødelegger datingsidene? På hvilken måte har du erfart det?
Sykkelkopp Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, Apollonia skrev: Tull og tøys. Poenget er jo å få gode matcher? Jeg har eksperimentert litt med begge deler, og man får faktisk færre matcher, med høyere kvalitet, dersom man har profiltekst. Å ha en profiltekst med tre setninger eller mer gjør at du slipper overfladiske playere, for det blir for mye lese, og de mer interessante mennene (og kvinnene) du har noe felles med sveiper gjerne høyre, og starter en samtale med utgangspunkt i teksten. Er du ute etter fuckboys og likesanking bør du selvsagt fortsette å ha en tom profil, men for oss som ønsker å treffe interessante mennesker vi kobler med, er tekst helt klart en fordel, også for kvinner. Haha overfladiske playere leser ikke profilen din uansett. Men jeg er enig i at profilen kan bli bedre med profiltekst. Det eneste er at mange jenter er så elendig til å skrive at jeg ikke bare sveiper dem til vestrw, jeg må springe ut på badet for å spy Feks: "Ifyou cant handle me at my worst you don't deserve me at my best" "Profesjonell livsnyter" "Jeg er 168 siden det tydeligvis er så viktig" -*en eller annen klisje liksom dyp qoute som får dem til å føle seg smart* 1
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, for menn leser den ikke. Anonymkode: 671e6...d37 Jeg gjør det og synes det er dumt de ikke bruker litt tid på å skrive litt om seg selv
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 Jeg har bre et par tre bilder av meg i helfigur og det er nok til at jeg får tusenvis av henvendelser, trenger ikke profiltekst. Menn ser ikke på det, de ser bare på hvor bra du ser ut Anonymkode: 699c0...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå