AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg får 4700kr i stipend fra lånekassen hver måned fordi jeg går på vidergåendeskole. Jeg bor i egen leilighet i lag med kjæresten, så jeg bruker pengene på husleie+mat+strøm+internett og andre nøvendige ting. MEN, nå til sommeren får jeg ikke stipend, fordi det er ferie fra skolen, så jeg må med andre ord få meg en jobb. Jeg har jobbet mye tidligere, men etter jeg fikk diagnosen sosial angst har jeg ikke taklet arbeidslivet.. Jeg tørr rettoglsett ikke å dra på jobb. Jeg har null peiling på hvordan jeg skal tjene penger.. Noen iddeer? Jeg er forresten helt okei med å gå ut døren, på butikken, snakke med kunder osv. Det jeg ikke takler er å "småprate" med kollegaer, sjef osv.. Jeg blir bare så ufattelig stille/klein fordi jeg ikke tørr å si noe som helst... Jeg er redd for at jeg må jobbe sammen med noen der vi må prate hele tiden... uff Anonymkode: 58d23...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Del Skrevet 9. april 2017 Det du gjør når du ikke får stipend mer er å melde deg som arbeidssøker hos nav så får du dekket husleie og andre nødvendig ting der. Da kan de sette deg i forskjellige tilltak og ettervært hjelpe deg med å finne en jobb som du takler :D det er 2-4 uker behandlingstid på sosialstønad så du burde være tidlig ute siden det er sommer osv. Kanskje de kan hjelpe deg med å finne en sommerjobb du trives med og at du evt kan jobbe deltid der når skolen begynnr igjen? litt i helger og ferier :D Anonymkode: 25d1d...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Del Skrevet 9. april 2017 Hvorfor vil du ikke snakke? Del av deg selv. folk har lyst å bli kjent med deg Det opplever jeg sånn helt generellt- alle setter pris på det når andre mennesker slapper av i deres selskap Anonymkode: 8248d...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. april 2017 #4 Del Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får 4700kr i stipend fra lånekassen hver måned fordi jeg går på vidergåendeskole. Jeg bor i egen leilighet i lag med kjæresten, så jeg bruker pengene på husleie+mat+strøm+internett og andre nøvendige ting. MEN, nå til sommeren får jeg ikke stipend, fordi det er ferie fra skolen, så jeg må med andre ord få meg en jobb. Jeg har jobbet mye tidligere, men etter jeg fikk diagnosen sosial angst har jeg ikke taklet arbeidslivet.. Jeg tørr rettoglsett ikke å dra på jobb. Jeg har null peiling på hvordan jeg skal tjene penger.. Noen iddeer? Jeg er forresten helt okei med å gå ut døren, på butikken, snakke med kunder osv. Det jeg ikke takler er å "småprate" med kollegaer, sjef osv.. Jeg blir bare så ufattelig stille/klein fordi jeg ikke tørr å si noe som helst... Jeg er redd for at jeg må jobbe sammen med noen der vi må prate hele tiden... uff Anonymkode: 58d23...4a2 Hvordan tenker du at du skal takle arbeidslivet etter at du er ferdig med studiene dine, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå