Gjest justcurious Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Har en flaske med eplecidereddik som gikk ut på dato i 2012. Noen som vet om det er trygt å bruke den? Den har stått i kjøleskapet i noen år
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Skal den brues til innvortes bruk? Kast den, både på grunn av alder/dato og på grunn av den negative effekte eplecidereddik har på kroppen. Anonymkode: 0c70a...2f4
Gjest justcurious Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Hadde tenkt å bruke den i ei kake. Har brukt den tidligere for 2-3 år siden men nå har den stått så lenge at jeg er litt skeptisk
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Tanken på å sjekke holdbarhetsdato hadde ikke slått meg engang. Det er eddik, den er et konserveringsmiddel i seg selv. Anonymkode: 35eba...04b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 3 minutter siden, justcurious skrev: Så det er trygt å bruke den? Det er jeg temmelig sikker på. Smak på den, smaker den normalt kan du bruke den. Evt. bunnfall er ikke farlig, bare uappetittelig. Attpåtil har den stått i kjøleskapet, når den klarer seg helt fint i romtemperatur, så dette hadde jeg ikke vært redd for i det hele tatt. Anonymkode: 35eba...04b
PaperFlower Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 http://www.canitgobad.net/can-apple-cider-vinegar-go-bad/ Konklusjon: nei, den er sikkert brukbar. Les artikkelen, spesielt de siste avsnittene, for mer informasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Skrevet 9. april 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal den brues til innvortes bruk? Kast den, både på grunn av alder/dato og på grunn av den negative effekte eplecidereddik har på kroppen. Anonymkode: 0c70a...2f4 Hvilken negativ effekt er det? Jeg synes stort sett bare jeg hører om de fantastiske og suverene helseeffektene, jeg. (Ikke at jeg nødvendigvis tror på det heller.) Anonymkode: 35eba...04b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal den brues til innvortes bruk? Kast den, både på grunn av alder/dato og på grunn av den negative effekte eplecidereddik har på kroppen. Anonymkode: 0c70a...2f4 Hvilke effekter er dette????? Anonymkode: 9243a...a15
Gjest justcurious Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 Takk for svar alle sammen kaka står i ovnen nå iallfall, håper det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå