Gå til innhold

Psyker meg ned på fortid, og kommer meg ikke på date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 40 årsalderen. Jeg er heldig og har fått barn, men kjærlighetslivet mitt har ikke vært enkelt. Jeg psyker meg veldig ned på hva som har skjedd i fortiden. jeg tenker veldig på hvordan mitt forrige forhold endte. Det var ikke lett. Jeg følte meg så stygg og ekkel. 

Nå har jeg fått livet i gang på mange måter. Jeg har et bra liv. Men jeg savner en mann. 

Jeg har vært på 2 dater i år, som førte ingen vei. Har avlyst en haug med treff med mannfolk fordi jeg har problemer med tankene mine rundt det som har skjedd tidligere. Har som sagt dårlige minner. Vurderer å bli alene for resten av livet. Men jeg håper at det kommer seg. Forsøker å gjøre alt for å oppmuntre meg selv. Kjøpe nye klær, pynte meg, trene, ser filmer, tar vare på hobbyer, men dating: nope.. jeg blir dårlig av tanken. Føler at jeg er den styggeste damen en mann kan møte, bare fordi jeg assosierer dating med fortiden. 

Noen gode tips og råd? :) 

Anonymkode: 467d4...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å gjøre det du liker og har lyst til fremover. Du må ikke drive med dating. Det kan komme når du får mer tid på deg. Eller så kanskje du møter noen tilfeldig en gang i en eller annen sammenheng. 

• Liker 1
Skrevet
På 9.4.2017 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 40 årsalderen. Jeg er heldig og har fått barn, men kjærlighetslivet mitt har ikke vært enkelt. Jeg psyker meg veldig ned på hva som har skjedd i fortiden. jeg tenker veldig på hvordan mitt forrige forhold endte. Det var ikke lett. Jeg følte meg så stygg og ekkel. 

Nå har jeg fått livet i gang på mange måter. Jeg har et bra liv. Men jeg savner en mann. 

Jeg har vært på 2 dater i år, som førte ingen vei. Har avlyst en haug med treff med mannfolk fordi jeg har problemer med tankene mine rundt det som har skjedd tidligere. Har som sagt dårlige minner. Vurderer å bli alene for resten av livet. Men jeg håper at det kommer seg. Forsøker å gjøre alt for å oppmuntre meg selv. Kjøpe nye klær, pynte meg, trene, ser filmer, tar vare på hobbyer, men dating: nope.. jeg blir dårlig av tanken. Føler at jeg er den styggeste damen en mann kan møte, bare fordi jeg assosierer dating med fortiden. 

Noen gode tips og råd? :) 

Slapp av ! Jeg er litt der selv, jeg er mann. Etter et laaangt ekteskap er jeg nå alene. Koser meg faktisk, hadde aldri trodd det :) Men som du sier det hadde vært godt med en trygg god kvinne ved min side. Men jeg stresser det ikke, det er bare å leve livet videre, så så hva som skjer. Hvorfor ta avgjørelser som "bli alene resten av livet". Javel ? Men så bang er rette person der for deg, da er det bare å slå til :)  Det synet har jeg på dette. Har møtt noen på "nettet" men fant ut pokker ta dette er jeg ikke klar for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2017 den 9.08, smilo skrev:

Da vil jeg anbefale deg å gjøre det du liker og har lyst til fremover. Du må ikke drive med dating. Det kan komme når du får mer tid på deg. Eller så kanskje du møter noen tilfeldig en gang i en eller annen sammenheng. 

Jeg har gjort hva jeg har lyst til nå. Jeg har hatt mer enn nok med meg selv. Jeg blir nesten sint på meg selv for at jeg er fortsatt trist over måten jeg har blitt dumpet på i tidligere forhold. Han bryr seg sikkert ikke. Mens jeg går fortsatt å sliter med det. Men sånn er livet. 

Jeg har et ganske bra liv ellers. Redd for flere sorger fordi jeg har det bra. Alt fungerer veldig bra unntatt "kjærlighetslivet/ sex" . Jeg er i aktivitet. Har mange fritidsinteresser. Og har det travelt hele tiden. 

Jeg er veldig lei av dating, og å bruke tid på å bli såret og skuffet. 

17 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Slapp av ! Jeg er litt der selv, jeg er mann. Etter et laaangt ekteskap er jeg nå alene. Koser meg faktisk, hadde aldri trodd det :) Men som du sier det hadde vært godt med en trygg god kvinne ved min side. Men jeg stresser det ikke, det er bare å leve livet videre, så så hva som skjer. Hvorfor ta avgjørelser som "bli alene resten av livet". Javel ? Men så bang er rette person der for deg, da er det bare å slå til :)  Det synet har jeg på dette. Har møtt noen på "nettet" men fant ut pokker ta dette er jeg ikke klar for.

Det kommer nok når det kommer. Jeg har vært veldig langt nede før pga kjærlighetssorg, og da kom det seg når jeg minst trodde det. Dette kan komme seg selv om jeg har mistet veldig troen på at jeg er bra nok...Bare å ikke bry seg for mye om tid og la det som skjer få skje :) . 

Takk for svarene. 

Anonymkode: 467d4...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la drittsekker fra fortiden hindre deg fra å treffe nye bra folk! Det er alltid en risiko å innlede et forhold, men du går glipp av så mye ved å unngå det. Dessuten er der utrolig kjipt for oss bra folk som har lyst til å date dere. Jeg har vært borte i to skadeskutte jeg virkelig har ønsket å date og bli bedre kjent med, men de lot det eksen hadde gjort mot dem gå ut over meg...

Anonymkode: 3f67f...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...