Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #1 Skrevet 19. desember 2004 Jeg bare måtte ha...... Skal ha til svart skjørt m/hvite tynne striper og folder neders....Skjønner? Til behør må vel være: rød veske Rød blomst på toppen? Eller no rødt i halsen? Skjerf? Tips... Takk Synes det er så vanskelig å finne en fin rød farge på tilbehøret!
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Rødt er kjempefint det...men røde støvletter kan fort virke litt horete spør du meg. Eventuelt litt katten-med-støvlene.. Jeg ville hatt svarte sko til, og heller brukt rødt tilbehør. Et antrekk kan bli for planlagt også... Hva med en rød blomst i håret? Smykke med rødt anheng, matchende øredobber? Arts & kraft har mye rødt dingeldangel
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #3 Skrevet 19. desember 2004 Ja,ja....får bare se "horete" ut da............ :-? Det kommer jo helt ann på antrekket og det er ikke dristig,skjørtet til knærne og toppen er ikke veldig utrinnget!! Takk... Jeg skal se hva slags tilbehør jeg finner.
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #4 Skrevet 19. desember 2004 Jeg synes røde støvletter er utrolig stilig. Men har inntrykk av at det er velig vanskelig å finne tilbehør i lik farge.
Scaramouche Skrevet 19. desember 2004 #5 Skrevet 19. desember 2004 Det er dritstilig med røde støvletter, og er resten av tilbehøret "classy" så vil det absolutt ikke virke horete. Syns du bør ha rød veske ja
Melon Skrevet 19. desember 2004 #6 Skrevet 19. desember 2004 Det er dritstilig med røde støvletter' date=' og er resten av tilbehøret "classy" så vil det absolutt ikke virke horete. Syns du bør ha rød veske ja [/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #7 Skrevet 20. desember 2004 :bukke: Takk.... Jeg ble litt i tvil,det er ganske dristig til å være meg,men synes det er stilig da. Godt,da har jeg anntrekket klart,skal shoppe rød veske i dag. God jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå