bobleplast_ Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Har jeg lov til å legge ut løsningsforslag til eksamensoppgaver og andre oppgaver på nett? Krediterer selvsagt de som har lagd oppgavene.
stan Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Hvis det er nasjonale eksamener fra udir, så ligger de allerede ute, så det bør være greit. I alle andre tilfeller bør du helst sjekke med de som har laget løsningsforslagene.
bobleplast_ Skrevet 9. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, stan skrev: Hvis det er nasjonale eksamener fra udir, så ligger de allerede ute, så det bør være greit. I alle andre tilfeller bør du helst sjekke med de som har laget løsningsforslagene. Selv om jeg ikke skriver opp oppgaveteksten?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Jeg synes 50 kr timen høres helt greit ut, men ville hørt med moren Hun er tross alt 10 år, men jeg ville eventuelt servert henne saft og kjeks utenom. Anonymkode: 4bdef...1f7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes 50 kr timen høres helt greit ut, men ville hørt med moren Hun er tross alt 10 år, men jeg ville eventuelt servert henne saft og kjeks utenom. Anonymkode: 4bdef...1f7 Ops feil plass Anonymkode: 4bdef...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå