AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 har en sang på hjernen. Har hatt den noen uker.... husker nesten all lyrikken, men etter utallige google-søk står jeg like bar. Det var en voksen mann som sang på nynorsk.. ;; Har fått tid tel å tenke mæ om. Æ hakje gløymd ka æ så. Det så ut så du holdt på å drukne, mens æ bare bjynte å gå. Æ veit at du tilgir. Æ håpe du veit, at æ like sommer, mykje betre enn vinter æ veit at æ ikje vel ha, eit hjarte av is. Finnes den på youtube?? tusen takk!! Anonymkode: 18646...22a
Arabella Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Du tenker på Jørn Hoel. Han synger på nordnorsk, ikke nynorsk. Jeg vet dessverre ikke hvilken sang dette kan være.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 ja har kommet fram til at det må være hans sang. Men klarer selvom ikke å finne riktig sang. Han har mange kjente, men ikke denne via nett. Hørte på den mye når jeg var liten.. Hadde vært flott å høre den som voksen.. men virker ikke så jeg klarer å finne den uten hjelp, TS Anonymkode: 18646...22a
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 søk opp albumene hans fra du var liten og gå igjennom sangene fra albumene rundt den tiden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Er 99% sikker på at sangen heter " hjertet av is", men klarer ikke finne den fordeom.... Håpte vel om noen hadde en direkte-link. Takk for engasjement!!! Ts Anonymkode: 18646...22a
Arabella Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 Jeg fant dette: Hjerte av is « Jørn Hoel « Rockipedia
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 Tusen takk! Klarer ikke spille den av. Men da er ihvertfall alt forarbeidet unnagjort.. Må være en promo-utgave.. husker coveret var i papp.🤔 kom ut og lek høres altfor kjent ut ! Får huske på å snappe cd-en neste gang jeg besøker barndomshjemmet!🙂 Ts. Takk! Anonymkode: 18646...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå