AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 Lastet ned "the sims 4 på jobben" for noen måneder siden. Men i dag når simmen skulle på jobb, kom ikke arbeidsplassen opp, altså den synes ikke. Der er bare en tomt med grønt gress? What to do? Har avsluttet spillet hundre ganger, men funker ikke! Anonymkode: 23160...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Prøv å reparere spillet på origin Anonymkode: 802bd...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisandsteve Skrevet 11. april 2017 #3 Del Skrevet 11. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å reparere spillet på origin Anonymkode: 802bd...5fb Hvordan gjør jeg dette? hehe.. TUSEN TAKK FOR SVAR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Del Skrevet 11. april 2017 2 minutter siden, louisandsteve skrev: Hvordan gjør jeg dette? hehe.. TUSEN TAKK FOR SVAR! høyreklikk på spillet, så skal det komme opp en mulighet til å reparere. Anonymkode: 802bd...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisandsteve Skrevet 11. april 2017 #5 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg prøvde, men det funket tydeligvis ikke :/ Det ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå