AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Hei. Jeg har en sansung s4 som kanskje synger på siste vers snart. Iallfall er det trøblete å få ladet telefonen. Det virker som om batteriet blir overopphetet iblandt. Uansett, jeg kjøpte ny lader av samme merke da den gamle ble ødelagt. Men, jeg opplever fortsatt at telefonen ikke blir ladet som den skal. Men, hvis jeg bruker ladekabel som tilhører min mobile wifi, da lader den skikkelig. Hvorfor? Hva er egentlig problemet? Og kan jeg fortsette å bruke wifikabelen tillading av telefonen? Det er ikke samme merke/produsent. Anonymkode: 151cb...96a
penny_ Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Kjøpte du både strømadapter og USB-kabel? Lader du ved hjelp av strømadapteren eller plugger du USB-kabelen i PCen?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Det er en todelt lader. Bruker kun strømadapter og ledning til lading, ikke opplading via pc. Anonymkode: 151cb...96a
Erazor Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Samsung S4 har utskiftbart batteri, så du kan forsøke å kjøpe et nytt batteri og se om det hjelper. Originalbatterier koster under 200 kroner, så det er en billig fix om det fungerer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 25 minutter siden, Erazor skrev: Samsung S4 har utskiftbart batteri, så du kan forsøke å kjøpe et nytt batteri og se om det hjelper. Originalbatterier koster under 200 kroner, så det er en billig fix om det fungerer. Jeg spurte telenorkiosken om batteri. De sa det ikke fantes mer. Anonymkode: 151cb...96a
Erazor Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte telenorkiosken om batteri. De sa det ikke fantes mer. Anonymkode: 151cb...96a Random resultat fra Google: http://www.mytrendyphone.no/shop/external/pages/ro/search/search.asp?q=samsung+s4+batteri&Search.x=0&Search.y=0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå