AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Har en vanvittig gangsperre, og lårene mine er større.. Kan noen forklare meg hvorfor det skjer? Er det vann eller? Og når gir det seg? Kan jeg trene hver dag når jeg kun bruker kroppsvekt? Hjemmetrening, styrkeøvelser og så smått begynt å jogge. Jeg er helt utrent fra før.. Anonymkode: f23da...441
King in the North Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Blanding av placebo og vann. Ved gangsperr har man mer kontakt med miskulaturen for å si det pent. Da kjenner man fort på illusjonen om større muskler på få dager. 1
bamsemums63 Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Dersom du har trent veldig hardt og ikke er vant til dette kan muskulaturen din få en slags betennelsesreaksjon, og bli hoven. Går nok over etter noen dager. Du kan selvsagt trene hver dag om du ønsker, men kanskje du kan starte litt rolig? Gangsperr blir alltid verre 2.dag uansett Ikke jogg hver eneste dag, da får du fort belastningsskader. Typisk nybegynnerskade :-/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå