AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Hei! Vi er på jakt etter garderobe, der innredningen av plasshensyn må være max 55cm dyp. Ikeas Pax-garderober krever 67cm, og Bohus/skeidar/møbelringen har også varianter som er 60cm eller dypere. Har sett at Ikea f.eks har en pax som er 35cm ca, men den synes jeg blir for smal. Vil helst ha en løsning hvor jeg kan henge klær på siden, ikke "rett frem". Ønsker mellom 3-3,5m lengde på skapet/garderoben. Høyde i rommet er 2,50m. Er villig til å betale litt, men helst ikke over 20k. Er det noen av dere som har, eller kjenner til, en garderobetype der løsningen er maks 55cm dyp? Hvilken? Er det noen som kjenner til løsningene til f.eks garderobemannen? Hvor mye koster en enkel løsning derfra? Anonymkode: 4e61f...b51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Sjekk elfa sitt system, de har litt å velge mellom.. Anonymkode: 4a34b...e8e 2
Scherbatsky Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Jeg har nettopp brukt ELFA på boden min (som garderobe/lagringsplass), og er strålende fornøyd så langt. Elsker det! Og man kan velge, bytte, forandre som man føler det. OBS hadde tilbud i forrige uke, kanskje de fortsatt har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå