Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kan man stå på flere ventelister eller er det bare en skole man kan gjøre det?

Anonymkode: cca56...e5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror man bare kan stå på venteliste på første ønsket, uten at jeg vet det helt sikkert

Anonymkode: 03af1...700

Skrevet

Når du får tilbake svarene dine så står det hvilke plass du er på venteliste. Tror det er automatisk, sånn var det ihvertfall med meg. Kom inn på første, og på andre og tredje valget var jeg på topp 10.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan stå på venteliste til de studiene som er høyere rangert enn der du kom inn. Altså kom du inn på 2.valget kan du stå på venteliste til 1.valget, mens de fra 3-10 på listen utgår. Kom du inn på 5.valget kan du stå på venteliste til 1.,2.,3., og 4. valget, mens 6-10 utgår. 

Anonymkode: 6a29a...353

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, sommermorgen skrev:

Når du får tilbake svarene dine så står det hvilke plass du er på venteliste. Tror det er automatisk, sånn var det ihvertfall med meg. Kom inn på første, og på andre og tredje valget var jeg på topp 10.

Dette er ikke mulig. Dersom man kommer inn på førstevalget faller de andre lavere prioriterte valgene bort. Dersom man kommer inn på et lavere prioritert valg, eksempelvis 4. valget, vil alle de ovenstående vise hvilket nummer på ventelisten man har. Dersom man videre kommer inn på 2. valget får man valg om å godta plassen. Dersom man gjør det faller 3. valget bort, men man kan fortsatt velge å stå på venteliste for 1. valget. 

Anonymkode: 3b8de...b1a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...