Gjest Winza Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Hadde dere syntes det var en god idé om det ble opprettet en egen forum del på sosial hvor man kunne ha alle telletrådene slik de som liker telletråder kunne vært der og på denne delen ville det ikke vært telletråder lenger da? Endret 10. april 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. april 2017 #2 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Nei, jeg synes telletråder og ordleker bør være på samme forum. Det er best for rekrutteringen og det virker kunstig å skille telletråder fra ordleker. Endret 9. april 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Hadde dere syntes det var en god idé om det ble opprettet en egen forum del på sosial hvor man kunne ha alle telletrådene slik de som liker telletråder kunne vært der og på denne delen ville det ikke vært telletråder lenger da? En utmerket ide. Hvorfor ligger ikke denne på Ros og ris? Nå ser det ut til at telletrådene har roet seg litt etter at noen satte søkelyste på manges irritasjon over telletrådene og særlig de med likes. Anonymkode: 733e1...fde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 Virker som flertallet ikke vil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 Flertallet? Hvor mange har uttalt seg, hittil? Anonymkode: 54545...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flertallet? Hvor mange har uttalt seg, hittil? Anonymkode: 54545...6b7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. april 2017 #7 Del Skrevet 10. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: En utmerket ide. Hvorfor ligger ikke denne på Ros og ris? Nå ser det ut til at telletrådene har roet seg litt etter at noen satte søkelyste på manges irritasjon over telletrådene og særlig de med likes. Anonymkode: 733e1...fde Jeg synes også det er en god idé. Rett og slett fordi de som irriterer seg over dem da kan velge vekk underforumet telling uten å velge vekk hele sosialforumsbiten. Det er allerede noen, tror det var @An0nymBruker, som spurte på Ris og Ros om dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Del Skrevet 10. april 2017 Ja, og egentlig så synes jeg at telletrådene burde vekk fra "dette snakker vi om nå" fordi de er så utrolig irriterende. Anonymkode: 0d469...c4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. april 2017 #9 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg syns også det var en veldig god idé. Da slipper folk som er aktive på sosial prat og ikke liker telletrådene å irritere seg over dem. Selv bryr jeg meg ikke om dem, men jeg hadde ikke savnet dem om de forsvant fra sosial prat til et eget underforum. For at det er altfor mange av dem er det ingen tvil om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Del Skrevet 10. april 2017 Alle trådene på sosal prat er dårlige, så nei Anonymkode: 04f85...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #11 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg syns faktisk at de fyller kravene for å være der de er. Bortsett fra at det er tall, så er det også en lek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. april 2017 #12 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) 1 time siden, Zenobia skrev: Jeg synes også det er en god idé. Rett og slett fordi de som irriterer seg over dem da kan velge vekk underforumet telling uten å velge vekk hele sosialforumsbiten. Det er allerede noen, tror det var @An0nymBruker, som spurte på Ris og Ros om dette. Hei Zenobia Det stemmer Her er den tråden, med svar fra Ninuska_. Endret 10. april 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Del Skrevet 10. april 2017 En annen sak er at likes for å få lov til å telle videre, bude vær umulig i telletråder. Da dør vel hele telle med likes trådene. Anonymkode: 54545...6b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 18. mai 2017 #14 Del Skrevet 18. mai 2017 På 9.4.2017 den 14.45, Winza/Jacklost skrev: Hadde dere syntes det var en god idé om det ble opprettet en egen forum del på sosial hvor man kunne ha alle telletrådene slik de som liker telletråder kunne vært der og på denne delen ville det ikke vært telletråder lenger da? De har ordnet med det http://forum.kvinneguiden.no/forum/294-telletråder-og-ordleker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 18. mai 2017 #15 Del Skrevet 18. mai 2017 Det ser ut som om at de ikke er helt entydige de som har ryddet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 18. mai 2017 #16 Del Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Det ser ut som om at de ikke er helt entydige de som har ryddet...... Å, har de ikke fått flyttet alle telletrådene dit? Jeg har ikke rukket å se så mye på det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 18. mai 2017 #17 Del Skrevet 18. mai 2017 De har flyttet bokstaver....jeg trodde at telletråder hadde med telling og tall.....Jeg har ikke vært grundig men registrerte det. Noen ser på bokstaver som tall det er det hele Alt er jo relativt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. mai 2017 #18 Del Skrevet 18. mai 2017 Så bra! Skulle flyttet bare telletrådene da og beholdt ordlekene her i sosialt prat, da hadde det blitt heeeeelt perfekt. Men jeg er veldig fornøyd altså, jeg klager ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #19 Del Skrevet 18. mai 2017 Gode nyheter! Håper bokstavene flyttes tilbake hit. Anonymkode: 87791...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #20 Del Skrevet 18. mai 2017 Det andre underforumet er for telletråder og ORDLEKER. Dette er for sosial prat og humor. Bokstaver hører selvfølgelig til under ordleker og det er helt rikting at de trådene er flyttet. Anonymkode: 3bc86...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå